آوای جنوب

گفتگوی اختصاصی با محبوبه رضایی عضو شورای شهر دوگنبدان در خصوص عملکرد چهارساله شورای شهر

عضو شورای شهر دوگنبدان با اشاره به اقدامات این شورا برای بانوان گفت: پیگیر پروژه‌های عمرانی و تفریحی گچساران هستیم.

آوای جنوب / سمیرا نصاری

عضو شورای شهر دوگنبدان با اشاره به اقدامات این شورا برای بانوان گفت: پیگیر پروژه‌های عمرانی و تفریحی گچساران هستیم.

محبوبه رضایی عضو شورای شهر دوگنبدان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران با اشاره به عملکرد پروژه‌های عمرانی این شورا برای بانوان این شهر اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم پروژه‌های عمرانی و تفریحی پیگیری و تکمیل پروژه پارک بانوان بود که درسال ۹۴ این پارک افتتاح و تقدیم بانوان این شهر شد.

وی با اشاره به امکانات تفریحی و ورزشی در این مکان بیان کرد: پیست اسکیت دوچرخه سواری و سالن سرباز ویژه‌ی آمادگی جسمانی و ایروبیک و همچنین چمن مصنوعی از ویژه امکانات ورزشی و تفریحی در این مکان است.

عضو شورای شهر دوگنبدان ادامه داد: استقرار وسایل ورزشی مانند ترامپولین، اسکیت، دوچرخه و ماشین شارژی ویژه‌ی بانوان و کودکان و همچنین استقرار اتاق مشاوره‌ی که به صورت رایگان مشاوره ارائه می‌دهد از دیگر اقدامات شورای شهر برای بانوان این شهر در پارک بانوان است.

رضایی به پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی شورا برای بانوان اشاره و اذعان کرد: تاسیس کانون فرهنگی، اجتماعی بانوان در طبقه فوقانی شورای شهرداری اتاق مدیریت جلسات و مشاوره و همچنین اتاق کارآفرینی است که در سال گذشته به بانوان این شهر برای ارائه کارهای فرهنگی و اجتماعی اختصاص داده شد.

وی با اشاره به کارآفرینی بانوان گفت: در زمینه کارآفرینی با همکاری خیرین و موسسات معتبر اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی توانمند سازی با محوریت اشتغال خانگی ویژه بانوان سرپرست خانوار انجام گرفته است.

عضو فعلی شورای شهر دوگنبدان با اشاره به همکاری ادارات در زمینه کارآفرینی بانوان تصریح کرد: توانمند‌سازی بانوان با محوریت اشتغال خانگی با همکاری میراث فرهنگی و اداره بهزیستی صورت گرفته که در این زمینه با ارائه چندین نمایشگاه توانمند سازی بانوان با محوریت اشتغال خانگی جهت ارائه دستاوردهای بانوان برگزار شده است.

رضایی با اشاره به برپایی نمایشگاه در پارک بانوان اظهار کرد: اقداماتی فراهم شده که بانوان بتوانند محصولات دست ساز خود را در پارک بانوان به عرضه بگذارند و این نمایشگاه به صورت اختصاصی برای بانوان است.

وی ادامه داد: وجود یک بازارچه ویژه‌ی بانوان در پارک بانوان یک امر ضروری است.

رضایی با بیان اینکه یکی از خواسته‌های بانوان در این شهرستان وجود بازارچه اختصاصی برای آنها است بیان کرد: ایجاد یک مکان برای تشکیل بازارچه اختصاصی بانوان در دستور کار قرار گرفته و این امر در حال حاضر در حال پیگیری است.

عضو فعلی شورای شهر دوگنبدان با اشاره به ورزش بانوان اظهار کرد: در زمینه ورزشی حمایت جدی از تیم‌های ورزشی اختصاصی بانوان مانند فوتسال، هندبال و رشته‌های دیگر در دستور کار و همچنین تقدیر از چهره‌های ورزشی بانوان در مسابقات مختلف در دستور کار شورای شهر است.

وی به برگزاری دوره‌های ورزشی در پارک بانوان اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های ورزشی در پارک بانوان از دیگر اقدامات شورا برای بانوان است که در حال حاضر در دست اجرا می‌باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president