آوای جنوب

محسن عباسی کاندید شورای شهر دوگنبدان در جمع مردم مارین: آنانی که تعصب لر و ترک می‌کنند باید این نگرش را تغییر دهند/شورا جای خدمت است نه جای باند بازی و طایفه‌گری+تصاویر

توسعه و آبادانی در شهر نیازمند یک تیم خوب است و این تیم خوب توسط مردم فهیم شهرستان انتخاب می‌شود.

آوای جنوب/ سمیرا نصاری

به گزارش آواری جنوب، مهندس محسن عباسی کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان شب گذشته در جمع اهالی روستای مارین ساکن گچساران با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: اهالی مارین مردمی شریف و زبان زد خاص و عام در استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی ادامه داد: این روستا دارای مردمی مذهبی و از نظر منطقه‌ای و جغرافیایی نگین درخشان در جنوب کشور هستند.
این کاندید پنجمین دوره شورای شهر دوگنبدان افزود: اهالی مارین پایبند به اصول اخلاقی و انسانی و یک منطقه پربرکت و سرشار از یک دلی و همدلی هستند.
عباسی با اشاره به اینکه اهالی این روستا در جنگ تحمیلی شهیدان زیادی را تقدیم نظام جمهوری ایران کرده است، عنوان کرد: اهالی مارین افراد سرشناش و تاثیرگذار در کشور و حتی منطقه هستند.
وی به بافت جغرافیایی این منطقه اشاره و بیان کرد: این منطقه از نظر جغرافیایی سرسبد استان کهگیلویه وبویراحمد و در واقع ماسوله جنوب به شمار می‌آید.
عباسی در ادامه سخنان خود با اشاره به نام نویسی خود در شورای شهر دوگنبدان اذعان کرد: ثبت‌نام من برای شورا بر اساس شور انتخاباتی و یک احساس نیست بلکه بر اساس اندیشه و تدبیر بوده است.
این کاندیدا با اشاره به توسعه و آبادانی در یک شهر خاطرنشان کرد: توسعه و آبادانی در شهر نیازمند یک تیم خوب است و این تیم خوب توسط مردم فهیم شهرستان انتخاب می‌شود.


عباسی افزود: این تیم بستگی به انتخاب مردم دارد که چقدر این شورا بتوانند به پیشرفت شهری اهمیت دهند.
وی با اشاره به انتخاب افراد اصلح برای شورای شهر اظهار کرد: باید مردم نظرات و سوابق کاندیداها را مطالعه کنند و افراد اصلح را انتخاب کنند تا به عنوان خادم در شورای شهر خدمت کنند.
مهندس عباسی ادامه داد: تصمیم و سرنوشت آینده ما در دست افرادی است که بر روی کرسی مدیران می‌نشینند و ما باید مدیون کسانی باشیم که اتحاد را به وجود می‌آورند و پیشرفت و توسعه هر شهری در گرو اتحاد مردم آن منطقه دارد.
وی با اشاره به شهرستان گچساران که دارای اقوام مختلفی در آن زندگی می‌کنند، گفت: اقوام مختلفی با گویش‌های مختلفی در این شهرستان با صفا و خوشی در کنار هم زندگی می‌کنند و میان این اقوام یک اتحاد وجود دارد.
عباسی ابراز کرد: امروزه برای پیشرفت شهری همه باید به یک زبان صحبت کنیم و آن هم زبان سازندگی و آبادانی است.
وی تصریح کرد: امروز همه باید در کنار هم باشیم تا بتوانیم خوب تصمیم بگیریم و تلاش شما مردم موجب ایجاد همگرایی بین منطقه و استان و به وجود آمدن آبادانی می‌شود.
عباسی با اشاره به پروژه‌های نیمه کاره در این شهرستان بیان کرد: پروژه‌هایی در این شهرستان صورت می‌گیرد که باید بهره‌وری و نتیجه خوب داشته باشد و همچنین نگرش در کارها باید وجود داشته باشد.


این کاندید عنوان کرد: شهرستان گچساران دارای نیروی انسانی و نعمت‌های خدادادی فراوانی است و ما باید این نیروها را برای پیشرفت شهرستان تقویت کنیم و با ارائه طرح و دیدگاه‌ها چرخ تولید را در ایمن منطقه به حرکت در بیاوریم.
عباسی با اشاره به ثبت‌نام در شورای شهر اذعان کرد: کسانی برای شورا ثبت‌نام کنند که دارای سه خصوصیات باشند در وهله اول دارای دانش، ایده و خلق خوی خوب داشته باشند تا بتوانند ارباب رجوع را تکریم کنند.
وی با اشاره به روند کند نوسازی و مقاوم سازی در بافت فرسوده دوگنبدان عنوان کرد: در شهرستان گچساران یک خلا وجود دارد آن هم جایگاه آموزش و فرهنگ سازی وجود ندارد.
عباسی به بافت فرسوده دوگنبدان اشاره و بیان کرد: در بافت فرسوده برای نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی در این مناطق فرهنگ سازی و آموزش داده نشده است وباید دید از نظر مهندسی در آینده دیگر مشکلی پیش نخواهد آمد.
این کاندید اظهار کرد: وضعیت ترافیکی و نبود پارکینگ مناسب و همچنین نبود آرامش مردم در جامعه موجب نارضایتی بسیاری از شهروندان و بازاریان شهرمان شده است.
وی با اشاره به شهرستان گچساران که یک شهر نفتی است، خاطرنشان کرد: شهر گچساران یک شهر نفتی است و این موجب شکاف طبقاتی در این منطقه شده است و بسیاری از جوانان ما دوست دارند که در شرکت نفت مشغول به کار شوند که این کار امکان پذیر نیست.

عباسی ادامه داد: شهرستان گچساران دارای جوانان توانمند زیادی است ولی به لحاظ صنعتی رشد نکرده‌ایم و یک عقب ماندگی ذاتی در شهر وجود دارد و نیاز به مدیریت دارد.
کاندید شورای شهر دوگنبدان عنوان کرد: یک هماهنگی باید میان اعضای شورای شهر و شهردار و دیگر مدیران دستگاه ها وجود داشته باشد چرا که سرنوشت مردم مهمتر از آن است که اختلافات موجب برآورد نشدن خواسته های مردم شود.
عباسی ابراز کرد: مطامع سیاسی را کنار بگذاریم ، شورا جای خدمت است نه جای باند بازی و طایفه‌گری.
وی با اشاره به انتخاب اصلح برای شورای شهر تصریح کرد: باید در شورا بازنگری و همگرایی وجود داشته باشد و نیروهای متخصص به شورا راه یابند و باید خوب تصمیم‌گیری کنند تا شهر آباد شود.

عباسی افزود: توجه به نخبگان در حوزه مشارکت مردمی و دانشگاهیان و فرهنگیان برای توسعه شهری بسیار مهم است و برای پیشرفت شهر باید از نخبگان استفاده کنیم.
وی افزود: اگر در گذشته تخلفاتی صورت گرفته باید اصلاح شود.
مهندس عباسی افزود: اعضای شورا باید با تیزبینی خاص و هوشیاری کامل اولویت‌ها را شناخته و کار کنند.
وی گفت: یکی از وظایف شورا این است که باید بدانند سرمایه در کجا هزینه شود و از حداقل امکانات حداکثری استفاده را ببرند.
عباسی ادامه داد: تعصب به یک قوم خاص در شورا نباید وجود داشته باشد تنوع قومی و قبیله‌ای در این شهرستان وجود دارد و باید از این ظرفیت استفاده کرد.
وی افزود: آنانی که تعصب لر و ترک می‌کنند باید این نگرش را تغییر دهند.
مهندس عباسی خاطرنشان کرد: من بر حسب وظیفه شرعی پا به عرصه گذاشته و توانایی خود را عرضه می‌کنم نتیجه هر چه باشد در انتخابات من راضی هستم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. باشتی گفت:

    درود بر مهندس عباسی و احسنت به مردم متدین و فهیم مارین که الحق انتخاب خوبی کرده اند حاج محسن از انسانهای نیک منطقه است و نیاز به حمایت دارد مردی دوسداشتنی و محجوب که لایق پیشرفت بوده و شورا بعقیده من سکوی پرتاب اوخواهد شد تا پله های پیشرفت راطی نماید.انشاءالله

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president