آوای جنوب

شور انتخاباتی در گچساران/مناظره‌ها فضای انتخاباتی را گرم می‌کند+تصاویرستادهای کاندیداها

با شروع تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری شور انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد رقم خورده است.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، با آغاز تبلیغات انتخاباتی ۶ کاندیدای ریاست جمهوری در کشورمان و راه‌اندزی ستادهای انتخاباتی این کاندیداها در استان و شهرها شاهد شور و حال خاصی در فضای استان هستیم.

هواداران نامزدهای ریاست جمهوری با حضورشان در ستادهای انتخاباتی سعی بر آن دارند تا گوی رقابت را از یکدیگر بربایند.

ورود چهره‌های مطرح و بزرگان سیاسی در استان شروع شده و شنیده‌ها حکایت از آن دارد که در روزهای آینده برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری به استان و شهرهای کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهند کرد.

ستادهای انتخاباتی با نصب بنرهای مختلف در حال معرفی کاندیدای خود هستند و آرام آرام تنور انتخابات رو به گرم شدن است.

از سوی دیگر مسوولان برگزار کننده مناظرات که در روزهای اول قرارشان بر این بود تا مناظرات را به صورت غیر مستقیم پخش کنند که بالاخره با فشار مردم و دیگر مسوولان تصمیم گرفتند تا مناظرات را به صورت مستقیم بر روی آنتن ببرند.

بر اساس مشاهدات شاید تا قبل از مناظره اول تب و تاب انتخاباتی را شاهد نبودیم اما با پخش اولین مناظره انتخاباتی به صورت مستقیم باید اذعان کرد که فضای انتخاباتی رو به گرم شدن است.

هواداران کاندیداها نیز در حالی که در روزهای گذشته سرگرم تبلیغات انتخابات شوراها بودند این روزها در فضای مجازی مشغول تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری هستند و با راه‌اندازی کانال‌ها و گروه‌های مختلف سعی بر معرفی کاندیدای خود دارند.

در این بین آنچه مسوولان ستادها و هوادارانشان باید بدانند این است که لازمه یک انتخابات پرشور و با نشاط توجه ویژه به اصل اخلاق مداری و پرهیز از تخریب یکدیگر است.

م. رضایی یکی از شهروندان گچسارانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران گفت: خوشبختانه با پخش اولین مناظره انتخاباتی فضای خانه‌ها نیز انتخاباتی شده است.

وی ادامه داد: وجود رسانه ملی و سایت‌ها و خبرگزاری‌ها موجب شده که دیگر نیاز به تبلیغات کاغذی نباشد.

این شهروند گچسارانی تصریح کرد: به نوعی باید اذعان کرد نوع تبلیغات کاندیداها در طول انتخابات خود گویای مشخصات کاندیدا است چرا که باید مشاهده کرد آیا کاندیداها در همین تبلیغات خود اقتصاد مقاومتی را رعایت خواهند کرد.

خانم س. ک یکی دیگر از شهروندان گچسارانی در این خصوص اذعان کرد: آنچه مشخص است این است که تکلیف بر ما حکم می‌کند در انتخابات مشارکت حداکثری را داشته باشیم.

وی بیان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی و آنهایی که چشم طمع به ایران دارند نگاهشان به انتخابات و حضور مردم است.

این شهروند گچسارانی اظهار کرد: تا کنون تصمیمی براینکه به چه شخصی رای دهم نگرفته‌ام اما قطعا با پخش مناظرات و دیدگاه‌های کاندیداها در روزهای آینده می‌توانم با انتخاب اصلح در انتخابات شرکت کنم.

در ادامه به سراغ یکی دیگر از بازاریان شهر رفتم و نظر او را درخصوص انتخابات جویا شدم.

وی گفت: آن چیزی که مشخص است و کاندیداها باید بدانند این است که مراقبت کنند چه قول‌ها و وعده‌هایی به مردم داده و می‌دهند.

این مغازه‌دار تصریح کرد: مردم همیشه و در همه حال در انتخابات شرکت می‌کنند چرا که نظامشان را دوست دارند اما از سوی دیگر نیز از کاندیداها انتظار دارند وعده‌های خود را عملی کنند.

=================

گزارش/ سمیرا نصاری

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president