آوای جنوب

شکست تلخ نفت گچساران در مقابل شاهین بوشهر/ محرومیت نفت از بازی‌های خانگی+تصاویر

نفتی‌های گچساران همانند شروع مسابقات خود در لیگ یک در همان نیمه اول با یک گل از حریف خود پیش افتادند اما در ادامه کار نتوانستند این نتیجه را حفظ کنند.

نفت و گاز گچساران با شکست در مقابل شاهین بوشهر با ۹ امتیاز در جایگاه پنجم گروه شش تیمی خود قرار گرفته است.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که امروز به مصاف شاهین بوشهر رفته بود بازی را به این تیم بوشهری واگذار کرد.

براساس این گزارش، این دیدار که از سری مسابقات لیگ دسته دوم کشور هفته هشتم خود را سپری می‌کند دو تیم نفت و گاز گچساران و شاهین بوشهر به مصاف هم رفتند.

نفتی‌های گچساران همانند شروع مسابقات خود در لیگ یک در همان نیمه اول با یک گل از حریف خود پیش افتادند اما در ادامه کار نتوانستند این نتیجه را حفظ کنند.

نفت گچساران با دو گلی که در نیمه دوم این مسابقه دریافت کرد شکست را پذیرا شد تا از هشت بازی ۵ باخت را در کارنامه خود به جا بگذارد.

بر اساس این گزارش نفت در حال حاضر با ۹ امتیاز در جایگاه پنجم گروه شش تیمی خود قرار گرفته است اما این پایان کار نفتی‌ها نبود.

از سوی دیگر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص دو تیم نفت گچساران و اروند خرمشهر که در گچساران برگزار شده بود صادر کرد.

بر اساس رای صادر شده از سوی فدراسیون فوتبال تیم نفت گچساران به استناد ماده ۳۲ آیین نامه انضباطی و با قرار دستور موقت تا اطلاع ثانوی تماشاگران منتسب به تیم نفت و گاز گچساران از حضور در مسابقات خانگی را معلق و محروم کرد.

در ادامه رای فدراسیون فوتبال نیز آمده است برگزاری مسابقات خانگی این تیم با هماهنگی کمیته برگزاری مسابقات در زمین بی‌طرف انجام می‌شود بدین جهت نفت هم از تماشاگران و هم از بازی خانگی محروم شد.


==============================================
بر اساس این گزارش نیمه اول بازی متعادل آغاز شد و دو تیم بیشتر در میانه میدان کار را دنبال می کردند و تقریبا تا دقیقه ۲۰ بازی در گیرانه هافبک های دو تیم باعث شد تا اکثر دروازه ها تهدید شوند اما با ورود به ۲۰ دقیقه پایانی بازی در نیمه اول درگچسارانی ها با تک فرصت خود در دقیقه ۲۷ با ضربه سر علی کرمی به گل رسیدند.

پس از این گل شاهینی ها تهاجمی تر شدند و با اضافه شدن رضا دهقان به یزدان عباسیان در خط حمله سعی در گشودن دروازه حریف داشتند که در این بین تیم نفت و گاز گچساران با به کار گرفتن سه مدافع مرکزی عمق دفاع را بر روی شاگردان کللی فرد بسته بودند.

در دقیقه ۳۶ بازی شوت محکم فرهاد نوری به شکل خطرناکی از کنار دروازه به اوت رفت تا این نیمه با پیروزی گچسارانی ها به پایان برسد.

نیمه دوم بازی به گونه ای دیگر آغاز شد تغییر سیستم شاهین از ۱-۳-۲-۴ به سیستم ۲-۵-۳ و همچنین ورود محمد سوادکوهی و محید خدابنده لو احاطه تیم بوشهری را بر بازی بیشتر کرد. نفوذ های پیاپی مجید غلام نژاد و مهدی نظری از جناحین و دوندگی خدابنده لو، عباسیان، نظرزاده و کاظمی در میانه عرصه را بر شاگردان یزدی تنگ کرده بود.

هرچند گچسارانی دل به ضدحملات داشتند اما بازی حساب شده محسن ارزانی و بهروز نورووزی فرد و عکس العمل خوب جاسم یاسر الهی در چند صحنه مانع از موفقیت گچسارانی ها شدند.

ورود مهدی شکوهی و اضافه شدن این بازیکن به خط حمله در کنار محمد سوادکوهی نقطه عطف این بازی شد حضور این دو بازیکن بلند قامت ترفند بجایی بود که کللی فرد بکار گرفت تا نظم دفاع مستحکم نفت و گاز به بریزد. روی یک از ارسالها و در دقیقه ۶۵ دو ضربه سر متوالی از مهدی شکوهی و سپس محمد سوتدکوهی توپ را در گوشه شش قدم به مجید خدابند لو رساند تا با ضربه دقیق سفید پوشان بوشهری به بازی برگرداند.

بعد از این گل بازهم شاهین حاکم میدان بود. شوت استثنایی یزدان عباسیان از فاصله ۳۵ متری تیر دروازه هادی زرین ساعد را لزراند تا ززنگ خطر برای تیم میهمان به شدت به صدا درآید توقف ۱۰ دقیقه ای بازی هم مانع از حملات گسترده شاهینی ها نشد تا اینکه در دقیقه ۹۳ باز هم مجید خدابندلو از روی یک ضربه کاشته با شوتی دقیق با گل دوم خود ورزشگاه را منفجر کند.

تیم شاهین شهرداری بوشهر در دقایق پایانی بازی با اخراج یزدان عباسیان ۹ نفره شد اما با با اداره کردن بازی اجاز خودنمایی به حریف ندادند تا سه امتیاز ارزشمند را اندوخته کنند.
با این پیروزی، شاهین شهرداری بندر بوشهر با ۱۲ امتیاز پس از شهرداری تبریز با ۱۴ و شهرداری همدان با ۱۳ امتیاز در رده سوم جدول گروه الف مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور جای گرفت و نفت و گاز گجساران نیز با ۹ امتیاز و با تفاضل بهتر گل بالای تیم هف سمنان در رده پنجم این گروه ۶ تیمی قرار گیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president