آوای جنوب

رئس ستاد قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد: توانمندی قالیباف در مناظره اول برای مردم روشن شد

خلقی‌پور گفت: بخشی از بدنه اصلاح‌طلبان اعتقاد دارند که جهانگیری توانمندتر و به روزتر است و برخی از جریانات اصلاح‌طلب در تلاش هستند که جهانگیری به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان مطرح شود.
آوای جنوب
رئس ستاد قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصل برجام یک موفقیت برای نظام بود و اجرای برجام یک ضعف اساسی برای دولت یازدهم بود که این دولت به خوبی نشان داد در اجرای آن ضعف‌های زیادی دارد.

خلیفه خلقی‌پور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره برنامه‌های قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: با توجه به اینکه قالیباف قصد شرکت در انتخابات را نداشت تا از قبل هماهنگی‌های لازم صورت گیرد در دقیقه ۹۰ به دلیل فشارهای سیاسی و خواسته مردم، نخبگان و دانشگاهیان در روز پایانی ثبت‌نام کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دکتر قالیباف بیانیه عدم حضور خود را آماده کرده بود که به دلیل تاکیدات و فشارهای سیاسی برای حضور در این دور از انتخابات حجت برای حضور وی در این دوره از انتخابات حجت تمام شد، گفت: به دلیل دقیقه ۹۰ بودن ثبت‌نام دکتر قالیباف راه‌اندازی ستادها دیر صورت گرفت.

وی اذعان کرد: نگاه ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سلایق بوده که در تلاش هستیم که زمینه لازم فراهم شود.

خلقی‌پور شعار ستاد مردمی قالیباف را خانه مردم و قلب مردم ستاد هستند بیان کرد و گفت: در صدد هستیم که برنامه‌ها و توانمندی‌های دکتر قالیباف را به مردم معرفی کنیم تا جامعه‌ای که از شور اجتماعی بالایی برخوردار است فرد اصلح را انتخاب کند.

رئیس ستاد مردمی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فعالیت ستادهای مردمی قالیباف شروع شده، گفت: حرکت خودجوش مردمی برای دکتر قالیباف شروع شده و مردم به صورت خودجوش منازل خود را برای ستادها در نظر گرفته‌اند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه‌ سفرهای استانی قالیباف بیان کرد: ایشان بیشتر بر روی برنامه‌های کاری، مناظره و بیان آن‌ها از رسانه ملی و خبرگزاری‌ها بوده که به صورت متمرکز برنامه‌های خود را به سمع و نظر مردم می‌رساند.

خلقی‌پور با بیان اینکه زمان سفر دکتر قالیباف به کهگیلویه و بویراحمد مشخص نیست، گفت: با توجه به تعدد برنامه‌ها امکان حضور در تمام استان‌ها نبوده و شاید تنها در چندین استان پرجمعیت حضور یابند ولی با این وجود پیگیر خواهیم بود که در صورت امکان در استان سخنرانی داشته باشند.

وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد دولت یازدهم تصریح کرد: تنها شعاری که دولت یازدهم بر آن تکیه کرده و به عنوان یک دستاورد بوده بحث برجام بوده است.

خلقی‌پور با بیان اینکه برجام سیاست کلی نظام بود که با بیانات رهبر معظم انقلاب به عنوان یک سیاست پذیرفته شد و به نوعی نشان از قدرت کشور بود، گفت: اصل برجام یک موفقیت برای نظام بود و اجرای برجام یک ضعف اساسی برای دولت یازدهم بود که این دولت به خوبی نشان داد در اجرای آن ضعف‌های زیادی دارد.

وی تصریح کرد: اعتقادم بر این است که هیچ تغییری نسبت به قبل از برجام ایجاد نشد و بسیاری از توانمندی‌هایمان را از دست دادیم.

رئیس ستاد انتخابات قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه دولت یازدهم مملکت را با یک بحران مواجه کرده است، گفت: زندگی ۳۰ درصد جامعه با یارانه تامین می‌شود و ۱۰ درصد جمعیت زیر خط مطلق فقر هستند و بیش از هشت میلیون گرسنه در کشور داریم که نشان از بی‌تدبیری دولت یازدهم است.

خلقی‌پور با اشاره به وضعیت معیشت مردم و داشتن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوان در سطح کشور بیان کرد: متاسفانه آنچه باعث این شکاف شده جامعه چهار درصدی و ۹۶ درصدی‌ها بوده است که نشان از بی‌توجهی و در خواب غفلت بودن مسؤولان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مناظره اول شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: برگ برنده در مناظره اول دست دکتر قالیباف بود که توانمندی ایشان به خوبی برای مردم روشن شد و نشان داد که نشان داد بسیار قوی و توانمند است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه در مناظره اول مردم به خوبی متوجه شدند که مسؤولان کنونی از وضعیت بی‌اطلاع هستند، گفت: حضور جهانگیری به عنوان نامزد پوششی گویای این موضوع بود که رئیس جمهور از وضعیت کشور آگاه نیست.

خلقی‌پور تصریح کرد: از واقعیت‌های دیگر که در مناظر اول برای مردم مشخص شد نمی‌شود و نمی‌توانیم در بین مسؤولان بود.

وی گفت: صداقت مسؤولان برای مردم روشن شد و کسانی که می‌گفتند می‌خواهیم دولت راستگویان را تشکیل دهیم صرفا در بیان بود و به آن عمل نشد.

رئیس ستاد انتخابات قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سؤال که چرا جهانگیری آمد، تصریح کرد: جریان وابسته به دولت و طرفداران ایشان اعلام کردند که جهانگیری تصمیمی برای راه‌اندازی ستاد ندارد با این وجود باید گفت که اگر جهانگیری نمی‌آمد و کمک نمی‌کرد روحانی توان تحمل نداشت و جهانگیری به نوعی کمک نفس روحانی است.

خلقی‌پور ادامه داد: بخشی از بدنه اصلاح‌طلبان اعتقاد دارند که جهانگیری توانمندتر و به روزتر است و برخی از جریانات اصلاح‌طلب در تلاش هستند که جهانگیری به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان مطرح شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به حضور سه نامزد اصولگرا برای انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ورود دکتر قالیباف بر اساس ساز و کار جبهه مردمی است که علاوه بر تاکید نخبگان، دانشگاهیان و توده مردم در حوزه سیاسی جبهه مردمی تاکید موکد برای حضور ایشان در انتخابات داشت.

رئیس ستاد انتخابات قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قالیباف و رئیسی به عنوان دو نامزد جبهه مردمی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند، گفت: خوشبختانه وحدت خوبی وجود دارد و تصمیمی که گرفته شود بر مبنای اقبال عمومی است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president