آوای جنوب

حمله میرتاج‌الدینی به استخدام‌های فله‌ای و فامیلی /چقدر کار عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد؟+تصاویر مردمی ستاد رئیسی

معاون رئیس‌جمهور سابق در سخنرانی خود در شهر یاسوج از استخدام‌های فله‌ای و فامیلی در دوره کنونی انتقاد کرد.
آوای جنوب
معاون رئیس‌جمهور سابق در سخنرانی خود در شهر یاسوج از استخدام‌های فله‌ای و فامیلی در دوره کنونی انتقاد کرد.

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در یاسوج با بیان تأکیدات همیشگی رهبری معظم انقلاب در خصوص حضور مردم به صورت گسترده در انتخابات اظهار کرد: عده‌ای خیال می‌کنند کارهایی انجام داده‌اند و کار آن‌ها خطر جنگ را از کشور دور کرد.

وی گفت: اما این مردم بودند که در کشور امنیت ایجاد کرده‌اند چنانکه در سه دهه گذشته که در کشور برجام نداشتیم آیا در کشور خطر جنگ داشتیم؟.

میرتاج‌الدینی گفت: اقتصاد مردم را به برجام وصل کردند اما مشاهده می‌کنیم که مردم میوه‌ای از این درخت گلابی ندیدند لذا ترس آن داریم تا شما این نوزاد برجام را بزرگ کنید جوانان ما پیر شوند.

وی با تأکید بر این که به دنبال دولت انقلابی، کارآمد و مردمی هستیم تصریح کرد: کاندیدای مردمی می‌تواند چنین دولتی تشکیل دهد.

معاون رئیس‌جمهور سابق روحیه اشرافی‌گری را منطبق با مردمی ندانست و گفت: کسی که شب یارانه دادن را برای خود شب مصیبت می‌دانند مردمی نیستند.

وی با انتقاد از کسانی که یارانه دادن را فریب‌کاری می‌دانند، گفت: دادن حق مردم فریب‌کاری نیست.

حمله به سفارت عربستان نتیجه عملکرد ضعیف دولتمردان بود/تهمت آشکار سیاسی در مناظره‌های انتخاباتی/نگاه تشریفاتی برخی به رأی مردم
معاون پارلمانی دولت دهم با بیان اینکه حمله به سفارت عربستان را نباید به کاندیداها ربط داد گفت:اگر دولت و وزارت خارجه در مقابل جنایات سعودی‌ها عزتمندانه واکنش نشان می‌دادند کسی به سفارت عربستان حمله نمی‌کرد.

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی عصر امروز در همایش حامیان«حجت‌الاسلام رئیسی» که در مسجد جامع دهدشت برگزار شده بود با بیان اینکه کلمات رهبری کلیدواژه‌های اصلی سیاسی برای همه است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به حضور مردم در انتخابات تأکید کردند و اصل را در این می‌دانند حتی کسانی که مشکل سیاسی دارند اما مملکت را قبول دارند و آرامش و پیشرفت مملکت را می‌خواهند بیایند رأی بدهند.

معاون پارلمانی دولت دهم تصریح کرد: برخی‌ها رأی مردم را تشریفاتی می جائی که به نفع آن‌هاست مردم خوب هستند اما هرجا که به نفع آن‌ها نباشد مردم را بی‌بصیرت می‌خوانند.

وی با بیان اینکه در این کشور و نظام هیچ کس به اندازه ولی فقیه از آرای مردم صیانت نکرده است،یادآور شد: در ادوار گوناگون خواستند رأی مردم را پایمال کنند ولی فقیه دفاع و هر موقع برای کلیت انتخابات هجوم آوردند ایستادگی کردند.

میرتاج‌الدینی نظام را دارای دو رکن امامت و ولایت و مردم دانست و گفت: اگر مردم نباشند امام هم خانه‌نشین می‌شود،حضور مردم جدی است و فلسفه حضور همه مسؤولان خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه هر مسؤولی در هر پست و مقامی هدف را پر کردن ظرف شخصی و اطراف خود بداند به مردم خیانت کرده است،ادامه داد: انگیزه،نیت و رفتار هر مسؤولی باید خدمت به مردم باشد.

نماینده ادوار گذشته مجلس تصریح کرد: بعضی‌ها تصمیماتی که به نفع عموم است را با شعار پوپولیست و عوام‌گرایی رد می‌کنند.

وی با اشاره به هدفمندسازی یارانه در دولت گذشته،خاطرنشان کرد:۲۰ سال دولت و مجلس در دست سیاسیون چپ بود جرأ‌ت نداشتند این کار را انجام دهند،مشکل بنزین و انرژی را نتوانستند حل کنند.

میرتاج‌الدینی افزود: در چهار سال اخیر هم یک قدم برای تکمیل هدفمندسازی یارانه برشداته نشد بلکه یک قدم ناقص برداشتند ؛قیمت‌ها افزایش پیدا کرد اما یارانه ثبات ماند.

وی با بیان یانکه دولت فعلی غیر منصفانه همه گذشته را صفر می‌کنند و می‌گویند ۷۰۰ هزار میلیارد را چکار کردید؟ ما از شما می‌پرسیم اگر در گذشته هشت سال بود دوره چهار ساله شما ۶۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه در اختیار داشتید شفاف بگویید چکار کردید؟

وی خاطرنشان کرد: در دولت نهم و دهم میزان تولید برق کشور افزایش یافت،فولاد دو برابر شد،سیمان دو برابر شد،بزرگراه‌ها ساخته شدند،جاده‌های روستایی،مقاوم سازی مسکن روستایی،مسکن مهر و..انجام شد و این‌ها چیزی نیست که انکار شود.

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه مسکن مهر سرپناه بیش از هشت میلیون را تأمین کرد،گفت: شما که مسکن مهر را مزخرف می‌دانید چهار سال گذشت برای بی‌سرپناهان چکار کردید؟

وی به ویژگی‌های دولت انقلابی اشاره و با فراجناحی خواندن دولت مد نظر تصریح کرد:یکی از کارهایی که در دولت آینده مد نظر است و شخصیتی مانند آیت‌الله رئیسی قدرت و توانایی این را دارد این است که از تجربیات همه مدیران از هر جناح و گرایشی استفاده کند.

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه در دولت انقلابی نگاه جناحی وجود ندارد،گفت: دکتر رئیسی تربیت یافته مکتب شهید بهشتی است و مکتب شهید بهشتی مکتب انقلابی بودن است.

وی افزود: در دولت آینده خوبی‌ها حفظ و اشکالات،نارسایی‌ها و کاستی‌ها رفع می‌شود.

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه در مناظرات باید منصفانه حرف زده شود تصریح کرد: اینکه عده‌ای به سفارت عربستان حمله کردند را به گردن کاندیدا انداختن تهمت آشکار سیاسی است.

وی با بیان اینکه کدام کاندیدا موافق حمله به سفارت است،افزود: اگر دولت و وزارت خارجه در مقابل جنایت سعودی‌ها خوب عمل می‌کردند و عزتمندانه واکنش نشان می‌دادند مردم خشمگین نمی‌شدند و این واکنش را نشان نمی‌دادند.

به گفته میرتاج‌الدینی کاندیداهای دولت با طرح چنین مباحث حاشیه‌ای می‌خواهند از ارائه گزارش عملکرد به مردم فرار کنند.

وی ویژگی دیگر دولت آینده را رویکرد انقلابی در رابطه با کشورهای جهان دانست و گفت: بعضی فکر می‌کنند با سازش مقابل استکبار می‌توانند از دشمنی آن‌ها بکاهند ما حرکت انقلابی عزتمندانه را در طول تاریخ انقلاب تجربه کردیم و می‌دانیم دشمن چنان است که هر چقدر در مقابلش کوتاه بیاییم یک قدم جلوتر می‌آید.

میرتاج‌الدینی به بیکاری جوانان اشاره کرد و گفت: حالا افرادی برنامه دارند که شغل ایجاد کنند آقایان چون خود برنامه‌ای برای ایجاد اشتغال ندارند آن را فریب‌کاری تلقی می‌کنند.

وی با بیان این که سفرهای استانی ما نشان می‌دهد که اقبال مردم به حرکت انقلابی و ارزشی و اعلام نارضایتی از عملکرد دولت است، افزود: نظرسنجی‌ها می‌گویند که اگر در مرحله اول هم  پیروز نشویم در مرحله دوم پیروز خواهیم شد.

میرتاج‌الدینی با تأکید بر این که نگاه حزبی، جناحی و فامیلی محصول نگاه انقلابی نیست، گفت: به استان‌هایی که سفر می‌کنیم مردم از رابطه‌بازی و ضابطه گریزی و استخدام‌های فامیلی شکایت می‌کنند.

وی حمایت از مستضعفین را از برنامه‌های اصلی دولت آینده دانست و گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد از سفر دولت کنونی به استان خود چه نتیجه‌ای گرفتند و از این ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی که در چهار سال گذشته در دست دولت بود چه میزان وارد شهرها شد و چه میزان کارهای عمرانی انجام شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president