آوای جنوب

حجت‌الاسلام رئیسی اوایل هفته آینده میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها/به جای دولتی‌ها مردم برای افتتاح ستاد رئیسی آمدند+تصاویر

در مقابل دیگرانی که در روز افتتاح ستادشان مدیران دستگاه‌ها آمده‌ بودند امروز شاهد حضور مردم در افتتاح ستاد بودیم.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: حجت‌الاسلام رئیسی اوایل هفته آینده میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها خواهد بود.

آوای جنوب

حجت‌الاسلام صفدر پناهی عصر امروز در آیین افتتاح ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع در نبش شاهد ۲۵ و در خیابان معلم شهر یاسوج که با حضور حجت‌الاسلام میرتاج الدینی معاون رئیس‌جمهور سابق برگزار شد اظهار کرد: در مقابل دیگرانی که در روز افتتاح ستادشان مدیران دستگاه‌ها آمده‌ بودند امروز شاهد حضور مردم در افتتاح ستاد بودیم.

وی در ادامه با اشاره به شوری که در کشور و در استان کهگیلویه و بویراحمد بر پا شده تصریح کرد: موج هر روز بیشتر و بیشتر به سمت نیروهای انقلابی است.

پناهی در ادامه با بیان اینکه حجت‌الاسلام رئیسی به مانند سایر استان‌ها به استان کهگیلویه و بویراحمد نیز سفری خواهند داشت افزود: این سفر در اوایل هفته آینده و یکی از روزهای شنبه تا دوشنبه صورت خواهد گرفت که اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president