آوای جنوب

برگزاری اولین مانور انتخابات الکترونیکی درگچساران+تصاویر

با حضور فرماندار گچساران و دیگر مسؤولان اولین مانور انتخابات الکترونیکی در این شهرستان برگزار شد.
آوای جنوب
با حضور فرماندار گچساران و دیگر مسؤولان اولین مانور انتخابات الکترونیکی در این شهرستان برگزار شد.
http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?272338/4171

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در مانور برگزاری انتخابات الکترونیکی در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن زمان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و به جهت بررسی زیرساخت‌های شبکه‌های ارتباطی ویژه انتخابات و انجام آمادگی‌های لازم سخت افزاری و سرعت عمل نیروی انسانی،اولین مانور انتخابات شهرستان امروز در برخی از حوزه‌های مشخص شده شعب اخذ رأی برگزار شد.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?272327/4157

فرماندار گچساران با بیان اینکه شهرستان گچساران  آماده برگزاری یک انتخابات باشکوه و حماسی با حضور حداکثری مردم را دارد،  بیان کرد: همه عوامل اجرایی انتخابات با رعایت اصل بی‌طرفی بر‌اساس قانون، همه امکانات و بسترهای لازم برای برپایی انتخابات فراهم خواهند نمود.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?272336/4169

وی  از انتخابات ۲۹ اردیبهشت به عنوان یکی از انتخابات مهم یاد کرد و افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با مجریان انتخابات در زمینه آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم داشته باشند.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?272328/4158

 فرماندار گچساران در بخش دیگری از سخنان خود بر حضور حداکثری مردم در دو انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید و خاطر نشان کرد: حضور حماسی و با شکوه ملت ایران و شهروندان گچسارانی  در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته و به رخ  خواهند کشید و با حضور حداکثری خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?272329/4159

 به گزارش فارس، شعب اخذ رأی و کاربران به طور همزمان در سالن اجتماعات فرمانداری آموزش‌های لازم را برای اجرای انتخابات الکترونیکی فرا گرفته‌اند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president