آوای جنوب

سخنان مسوول قرارگاه دانشجویی شهید آقایی‌وندا گچساران پیش از خطبه‌های‌ نماز جمعه دهدشت/فتنه‌‌های انتخاباتی توسط مردم در نطفه خفه می‌شود

مسوول قرارگاه دانشجویی شهید آقایی‌وندا گچساران گفت: به زعم تعداد کثیری از کارشناسان تحریم‌ها تنها ده درصد از مشکلات اقتصادی کشور تاثیر داشته است و بخش اصلی مشکلات به دلیل اجرای سیاست‌های غلط اقتصادی است.

آوای جنوب؛
مسوول قرارگاه دانشجویی شهید آقایی‌وندا گچساران گفت: به زعم تعداد کثیری از کارشناسان تحریم‌ها تنها ده درصد از مشکلات اقتصادی کشور تاثیر داشته است و بخش اصلی مشکلات به دلیل اجرای سیاست‌های غلط اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالله نادری لردجانی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های‌ نماز عبادی سیاسی دهدشت در جمع نمازگزاران با تشکر از ستاد برگزاری نماز جمعه این شهرستان و با اشاره به فرموده شهید بهشتی در خصوص دانشجویان اظهار کرد: شهید بهشتی فرمودند که دانشجو موذن جامعه است و اگر خواب بماند نماز امت قضا خواهد شد.

مسوول قرارگاه دانشجویی شهید آقایی‌وندا گچساران و عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان با اشاره به مسأله بیکاری و اقتصاد افزود: مسأله اقتصاد و بیکاری و همچنین معیشتی امروزه یکی از مهمترین مسائل پیش روی مردم است.

نادری لردجانی ادامه داد: هنگامی که سخن از مشکلات اقتصاد ایران به میان می‌آید عده‌ای موانع سیاسی را مهمترین دلیل عدم موفقیت ایران در عرصه اقتصاد می‌دانند و بیان می‌کنند تا موانع سیاسی داخلی و خارجی رفع نشود اقتصاد ایران بهبود نخواهد یافت.

وی تصریح کرد: بله ما این موضوع را قبول داریم ولی باید توجه کرد که اقتصاد ایران فقط به دلیل تحریم‌ها با وضعیت کنونی مواجه نشده است.

این مسوول بیان کرد: به زعم تعداد کثیری از کارشناسان تحریم‌ها تنها ده درصد از مشکلات اقتصادی کشور تاثیر داشته است و بخش اصلی مشکلات به دلیل اجرای سیاست‌های غلط اقتصادی است.

مسوول قرارگاه دانشجویی شهید آقایی وندا گچساران با ذکر مثالی بیان کرد: اینکه اگر تهدیدها و تحریم تاثیر زیادی داشته به طریق اولی در بخش دفاعی بیشتر و شدیدتر بوده اما ما در این بخش به خودکفایی رسیده و بسیار قدرتمند هستیم چرا که در این زمینه تدبیر بهتر همراه با کار جهادی توسط نیروهای انقلابی صورت گرفته است.

نادری لردجانی گفت: فقدان مدیریت انقلابی و در پی آن نگاه به بیرون جهت حل مشکلات اقتصادی دو عامل مهمی است که در طول این چند سال به اقتصاد کشور ضربه زده است.

وی ادامه داد: امروزه تفکری مبتنی بر گفتمان توسعه تحت عنوان لیبرالیزم که نگاه به غرب دارد موجبات عدم توجه به ظرفیت‌های درونی را فراهم کرده که این خود مانع رشد و شکوفایی اقتصادی است.

این مسوول ابراز کرد: عبور از چنین وضعیتی مرهون توجه به اقتصاد درون‌زاست و ما می‌توانیم حتی با اعمال تحریم‌ها اقتصادی شکوفا داشته باشیم.

مسوول قرارگاه دانشجویی شهید آقایی وندا گچساران خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه بر ظرفیت‌های درونی، اقتصاد دانش بنیان و غیر نفتی، یعنی توجه به تولید که اینها بارها توسط مقام معظم رهبری به مسوولان اجرایی کشور گوشزد شده است.

نادری لردجانی با اشاره به نقش مردم در حل مشکلات اظهار کرد: مردم در حل مشکلات موجود نقش بی‌بدیلی دارد چرا که ما می‌توانیم با خرید کالای ایرانی گام بلندی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم.

وی ادامه داد: فساد و قاچاق یکی دیگر از موانع تحقق اقتصاد مقاومتی است که متاسفانه در استان ما نیز به خاطر نزدیکی به بنادر مختلف این امر رواج پیدا کرده است و انتظار می‌رود که مسوولان مربوطه در استان به طور جد پیگیری و با افراد خاطی برخورد کنند.

نادری لردجانی با اشاره به مسئله انتخابات در کشور افزود: یکی از مهمترین عرصه‌های حضور مردم در صحنه تصمیم‌گیری در نظام مردم سالاردینی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات گفت: برگزاری انتخابات تزریق خون تازه در کالبد نظام جمهوری اسلامی و تجدید قوا و تجدید نیرو برای ملت است.

این مسوول بیان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی است که کمر همت بسته‌اند تا با حربه‌های مختلف نظام را زیر سوال برده ومردم را ناامید کنند.

نادری لردجانی با اشاره به حضور حداکثری مردم استان در انتخابات تصریح کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد امتحان خود را پس داده‌اند و همواره با حضور خود در عرصه‌های مختلف پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را تقویت می‌کنند.

وی با اشاره به انتخاب افراد اصلح برای کشور گفت: به کسی رای بدهید که انقلابی باشد وامدار به هیچ جناح و گروه سیاسی نباشد و در واقع شاخص اصلی انقلابی‌گری است.

نادری لردجانی عنوان کرد: نگاه ما باید بعد از ۳۷ سال از انقلاب به انتخابات مبنی بر تجارب گذشته و نیازهای آینده باشد.

مسوول قرارگاه دانشجویی شهید آقایی وندا گچساران با اشاره به نزدیکی انتخابات شورای شهر اظهار کرد: در بحث شوراها نباید نگاه طایفه‌ای داشت چرا که چندین بار طایفه‌ای رای داده‌ایم و ثمری نداشت بیاییم یکبار بر اساس تخصص و تعهد رای بدهیم و قطعا ثمرش را خواهیم دید.

وی با توصیه به کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: صداقت را ملاک و معیار خود قرار داده و سعی نکنند با رفتارهای پوپولیستی رای جمع کنند چرا که مردم ما فهمیند و عیار هر شخص و گروه را نسبت به انقلابیگری می‌سنجند.

نادری لردجانی افزود: هر آن کس که در انتخابات پیروز شد همت گماشته و با توجه به اولویت‌های کشور مشسکلات را حل کنند و سایر کاندیداها هم در این امر به او کمک کنند.

وی ادامه داد: خناسان نیز بدانند هر حرکتی که بوی فتنه بدهد توسط مردم در نطفه خفه خواهد شد و نظام بیدی نیست که با این بادها بلرزد چرا که مردم ما در نهم دی یکبار برای همیشه دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی را بستند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    اخه این اقاچکاره است میادنظرمیده هرکسی برعلیه روحانی فقط حرف بزنه بهش میگن بیاپشت تریبون حرف بزنه تریبون نمازجمعه مقدسه فکرکنم ارزش ان راروزبروزپایین ترمیارید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president