آوای جنوب

تاجگردون: من از وزیر نفت درخواست کردم و ایشان پذیرفتند/درخواست‌های تاجگردون از وزیر نفت

تاجگردون از وزیر نفت به دلیل فرصتی که برای بازدید از بافت فرسوده دو گنبدان (مرکز گچساران) گذاشتند، تشکر کرد و افزود

آوای جنوب
۲۳:۴۱ (پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶)
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بر ضرورت سرمایه گذاری در تاسیسات مستهلک مناطق نفتخیز جنوب تاکید کرد و گفت: در صورت ادامه روند موجود شاهد افت تولید در مناطق نفتخیز جنوب خواهیم بود.

غلامرضا تاجگردون، امروز (پنجشنبه، ١۴ اردیبهشت ماه) در جریان دیدار وزیر نفت با مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به توضیحاتی درباره تاسیسات مستهلک نفتی در مناطق نفتخیز جنوب پرداخت و گفت: باید فکری اساسی برای تاسیسات ۵٠ و ۶٠ ساله و ٧٠ و ٨٠ ساله صنعت نفت در این مناطق کرد.

وی بر ضرورت سرمایه گذاری در مناطق نفتخیز جنوب تاکید کرد و افزود: در صورت ادامه این روند شاهد افت تولید در این مناطق خواهیم بود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس خطاب به وزیر نفت و با بیان این که شما اکنون کارهای بزرگی در صنعت نفت انجام می دهید، افزود: خواسته ام به‌عنوان نماینده شهر گچساران، از شما این است که برای بازسازی تاسیسات پیر نفت جنوب فکر اساسی کنید.

تاجگردون با بیان این که اگر به این موضوع توجه جدی نشود به کشور آسیب می رسد، تصریح کرد: کارکنان و مدیران فنی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با چنگ و دندان صنعت نفت را نگه می دارند.

به گفته وی، تولید مناطق نفتخیز جنوب هم اکنون بیش از سه میلیون بشکه در روز است که سهم گچساران از این میزان بیش از ۶٠٠ هزار بشکه است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با بیان این که هم اکنون تیم خوبی در کنار شما قرار دارند که امیدواریم پاینده باشد، تصریح کرد: امیدوارم به تولید نفت، بازسازی و نوسازی تاسیسات مستهلک به طور جدی پرداخته شود.

تاجگردون از وزیر نفت به دلیل فرصتی که برای بازدید از بافت فرسوده دو گنبدان (مرکز گچساران) گذاشتند، تشکر کرد و افزود: به‌طور معمول این اتفاق نمی افتد، اما من از وزیر نفت درخواست کردم و ایشان پذیرفتند.

نماینده مردم گچساران و باشت از وزارت نفت و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به دلیل کارهای خوبی که در زمینه رفاه و آسایش مردم این مناطق انجام شد، قدردانی کرد و به برخی از طرح‌ها که در این زمینه انجام شد، اشاره کرد و گفت: در چند سال که شما مسئولیت وزارت نفت را داشتید در شهرستان گچساران و باشت ٢٨ فضای ورزشی ساخته شده است، همچنین بیمارستان ٩۶ تختخوابی و ۶۴ تختخوابی گچساران که به‌زودی افتتاح می شود از هدیه وزارت نفت به مردم این مناطق به شمار می‎رود، ساخت راه هم در دستور کار است.

مهندس بیژن زنگنه، وزیر نفت، امروز در سفری یک روزه پس از بازدید از بافت فرسوده دو گنبدان و نشست با مدیران شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران از پتروشیمی گچساران، دهدشت، پروژه در حال ساخت پالایشگاه گازی بیدبلند٢ بازدید کرد و در ادامه در نشست مشترک با مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری حاضر شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president