آوای جنوب

تجلیل از پیشکسوتان فوتبال گچساران و خاطره حجت‌الاسلام خواجه زاده از دوران فوتبالی‌اش+تصاویر

پیشکسوتان فوتبال گچساران تجلیل شدند.

ظهر امروز و با حضور تنی چند از مسؤولان و همچنین ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش گچساران، مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتبال این شهرستان برگزار شد.

آوای جنوب

در این آیین که که در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد رئیس هیأت فوتبال گچساران، امام جمعه موقت، رئیس اداره ورزش و جوانان و همچنین رئیس آموزش و پرورش و برخی مسؤولان دیگر حضور داشتند.

سخنرانان این نشست هر یک با بیان خاطراتی از گذشته‌های فوتبال این شهرستان از لزوم تلاش برای خروج پیشکسوتان فوتبال از انزوا تأکید کردند.

رئیس هیأت فوتبال گچساران: پیشکسوتان فوتبال گچساران برای اعتلای این رشته و جلوگیری از رکود آن وارد گود شوند
رئیس هیأت فوتبال گچساران با اشاره به علاقه‌مندی بیش از حد مردم این شهرستان به فوتبال گفت: پیشکسوتان فوتبال گچساران برای اعتلای این رشته و جلوگیری از رکود آن وارد گود شوند.

ظهر امروز مراسم تجلیل از پشکسوتان فوتبال گچساران قبل از انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب و تیم‌های باشگاهی که در سال گذشته مقام آورده‌اند در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان انجام شد.

در این مراسم سید عبدالکریم قاضی‌فر اظهارکرد: خدا را شاکر هستم که در جمع خادمان عزیزی قرار دارم که از اسطوره‌های به نام فوتبال و به همت انجمن پیشکسوتان این رشته تجلیل به عمل می‌آوریم.

رئیس هیات فوتبال گچساران ادامه داد: به خود می‌بالم و افتخار می‌کنم در قالب خادم میزبانی این مراسم را برعهده دارم.

قاضی فر با بیان این که دست عزیزانی که ما را برای انجام این امر خیر یاری رساندند را به گرمی می‌فشارم اذعان کرد: تجلیل از مفاخر فوتبال گچساران که هر کدام در نوع خود اسطوره بودند و همت بلندی داشتند مایه افتخار است.

رئیس هیأت فوتبال گچساران با اشاره به شو و شوق ورزشکان و فوتبال دوستان این شهرستان ابراز کرد: از این تریبون خواهان کمک به این رشته در این شهرستان هستم که با همیاری و کمک این پشکسوتان و فوتبال دوستان بتوانند جان تازه‌ای به این رشته بدهند.

وی ادامه داد: پشکسوتان فوتبال گچساران ستاره‌های درخشانی هستند که هیچ‌گاه از یاد و خاطره مردم این شهر نخواهند رفت.

قاضی‌فر با اشاره به مقام آوران در این رشته بیان کرد: فوتبال گچساران کاپ‌های قهرمانی که تیم نوجوانان و جوانان کسب کرده را به شما پشکسوتان و موسپیدان این رشته تقدیم می‌کنند و به داشتن این همه پیشکسوت در این رشته افتخار می‌کنند.

در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران با بیان خاطراتی از دهه‌های گذشته اظهار کرد: روزنامه‌های ورزشی مانند دنیای ورزش و کیهان ورزشی در آن دهه‌های پیشین عکس تیم پرسپولیس جنوب را به عنوان شیران جنوب در روزنامه‌های خود درج کردند.

عبدالخانی ادامه داد: آن قدر عرصه ورزش مملو از ادب و اخلاق خوب بود که مادیات بر زندگی ورزشکاران سیطره پیدا نکرد.

وی با تجلیل از پشکسوتان فوتبال گچساران گفت: شما با شاخص‌های مرام و مردانگی رشد کرده‌اید هر چند که در عصر کنونی مادیات نقش اول را در ورزش امروز ایفا می‌کند.
=================================

امام جمعه موقت گچساران:تمرکز شعارهای کاندیداهای انتخابات روی ورزشکاران نشان دهنده جایگاه اثرگذار این قشر است


امام جمعه موقت گچساران با اشاره به نقش ورزشکاران در همه عرصه‌ها گفت: تمرکز شعارهای کاندیداهای انتخابات روی ورزشکاران نشان دهنده جایگاه اثرگذار این قشر است.

در ادامه حجت‌الاسلام پرویز خواجه زاده در مراسم تجلیل از پشکسوتان فوتبال گچساران که در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پیشکسوتان هیچ‌گاه از یادها فراموش نخواهند شد.

امام جمعه موقت گچساران افزود: شما امروز در جایگاهی قرار گرفته‌اید که در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار هستید و امروز جامعه و جوانان برای شما پشکسوتان و فوتبال دوستان ارزش و احترام خاصی قائل هستند.

خواجه‌زاده با اشاره به افتخارآفرینی پیشکسوتان در این شهر گفت: شما روزی در این شهر و این دیار الگوی جوانان بودید و در هر زمینه‌های از جمله ابعاد پهلوانی بی‌نظیر بودید.

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات و شعارهای انتخاباتی اذعان کرد: مشاهده می‌کنیم که تمام شعارهای انتخاباتی این روزها در خصوص جوانان و زنان است و به باتجربه‌ها هیچ اهمیتی داده نمی‌شود.

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به اشکلات موجود در جامعه بیان کرد: متاسفانه یکی از اشکالاتی که در جامعه ما وجود دارد این است که تجربیات موی سپیدان نادیده گرفته می‌شود.

خواجه‌زاده ابراز کرد: امروز جامعه نیاز به تجربه انسان‌هایی دارد که می‌شود با تجربه آنها به پیشرفت در عرصه‌های مختلف کمک کرد.

وی خاطره‌ای هم از دوران فوتبالی خود بیان کرد و گفت: هنوز به یاد دارم جوانی بودم که به عنوان دفاع در مقابل تیمی بازی کردم که ۱۴ گل دریافت کردیم که به یاد دارم تکل خشنی روی پاهای آقای فرخ بهادری زدم.
——————————————————————————

پیشکسوت ورزش گچساران مطرح کرد: تلاش برای خروج پیشکسوتان ورزش گچساران از انزوا/فعالیت انجمن پیشکسوتان در زمینه‌های مختلف
پیشکسوت ورزش گچساران از تلاش‌ برای خروج پیشکسوتان ورزش گچساران از انزوا خبر داد.

در ادامه نوروز حیدری رئیس هیأت پیشکسوتان ورزش گچساران ظهر امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتبال که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: پیشکسوتان انسان‌هایی هستند که عمر و جوانی خود را برای افتخارآفرینی آن روز شهرستان گذاشتند.

وی ادامه داد: انجمن پیشکسوتان ورزشی شهرستان افتخار دارد که بتواند با جمع آوری و گرد آوری یادی از گذشته‌ها داشته باشد.

سرمربی سابق تیم ملی هاکی ایران گفت: با تلاشی که در یک سال گذشته انجام داده‌ایم موفق شدیم کارهای خوبی را برای انجمن پیشکسوتان در این شهرستان انجام دهیم.

حیدری با تقدیر و تشکر از شورای شهر و شهردار گفت: سال گذشته قولی که داده شده بود از طریق این عزیزان قطعه زمینی در بهشت زهرا برای نام آوران ورزش اهدا شد.

وی با اشاره به منزوی شدن برخی از پیشکسوتان بیان کرد: پیشکسوتان باید از انزوا خارج شوند و این مسوولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

این مسوول ابراز کرد: همیشه باید یادمان باشد که روزی از این دنیا خواهیم رفت ولی باید تلاش کنیم و با تلاش خود نگاهی به تاریخ شناسنامه نداشته باشیم.

حیدری با اشاره به تجربیات پیشکسوتان اذعان کرد: پیشکوستان باید راهگشا باشند و امروز وقتی جوانان را می‌بینیم به آنها می‌گویم شما پیر هستید چرا که خموده شده‌اید.

وی با تأکید بر این که پیشکسوتان باید در مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی در جامعه شرکت کنند، اظهار کرد: پیشکسوتان باید تجربه خود را به جامعه عرضه کنند.

حیدری با اشاره به فعالیت انجمن پیشکسوتان این شهرستان تصریح کرد: انجمن پیشکسوتان شهرستان یک انجمن غیر انتفاعی است و آمده‌ایم تا عاشقانه و صادقانه برای شما تلاش و کوشش کنیم.

به گزارش آوای جنوب ؛هر چند چنین مراسماتی این نوید را برای آینده می دهد که پیشکسوتان بدانند از ذهن ها فراموش نخواهند شد اما انتظار می رفت با کمی بررسی بزرگانی همچون شمال امیریان،مرحوم نیاز مالمیرزاده ، شاهرخ شریعتی، احمد خسروی ، ادو احمدزاده و… دیگر بزرگان را نیز یاد می کردیم.علی مراد کاظم پور آوای جنوب

تصاویر

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president