آوای جنوب

برپایی نمایشگاه دست‌سازه‌های دانش‌آموزان گچسارانی+تصاویر

ظهر امروز نمایشگاه دست‌سازه‌های دانش‌آموزان هنرستانی و دبیرستان شهرستان گچساران با حضور رئیس آموزش و پرورش، کیانوش بلوطی رئیس شورای شهر دوگنبدان و مسوولان شهرستانی در سالن وحدت گچساران افتتاح شد.
آوای جنوب
با حضور رئیس آموزش و پرورش امروز نمایشگاه دست‌سازه‌های دانش‌آموزان دبیرستانی و هنرستانی گچساران برپا شد.

ظهر امروز نمایشگاه دست‌سازه‌های دانش‌آموزان هنرستانی و دبیرستان شهرستان گچساران با حضور رئیس آموزش و پرورش، رئیس شورای شهر دوگنبدان و مسوولان شهرستانی در سالن وحدت گچساران افتتاح شد.

در این افتتاحیه سید ظهیر‌الدین پورالحسینی اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت هفته معرفی مشاغل ( از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه سال جاری) در سالن وحدت برپا شده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه به ارائه اطلاعات شغلی در قالب دست‌سازه‌های دانش‌آموزان و معرفی رشته‌های هنرستانی و دبیرستانی و همچنین مشاغل موجود در شهرستان به مدت یک هفته برگزارشده است.

رئیس آموزش و پرورش گچساران با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبری بیان کرد: یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش در راستای تحقق شعار سال در زمینه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

وی افزود: ماموریت‌های آموزش و پرورش در زمینه بحث هدایت تحصیلی منجر به شغل برای هر فردی است.

پورالحسینی با اشاره به دغدغه خانواده‌ها برای اشتغال فرزندان خود عنوان کرد: بسیاری از خانواده‌ها برای آینده فرزندان خود در زمینه تحصیل و رابطه کار نگران هستند.

این مسؤول با اشاره به معضل بیکاری موجود در جامعه اذعان کرد: در این راستا آموزش و پرورش تصمیم گرفته در راستای تحقق شعار سال و شکستن حصر بیکاری برنامه‌هایی را در نظر داشته باشد.

پورالحسینی ابراز کرد: وظیفه آموزش و پرورش ایجاد رابطه میان تحصیل و بازار کسب و کار دانش آموزی است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند یک رابطه‌ای باید میان تولید علم و تولید اشتغال و همچنین تولید نرم‌افزاریی به وجود بیاید.

رئیس آموزش و پرورش گچساران با اشاره به برپایی نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی تصریح کرد: این نمایشگاه برای مشاهده دست سازه‌های دانش آموزان و پی بردن به استعدادهای نهفته برپا شده است.

پورالحسینی اذعان کرد: ایجاد یک نمایشگاه در کنار فروشگاه یک فضای کسب و کار را برای دانش آموزان برای اولین بار در استان کهگیلویه وبویراحمد به وجود آورده است.

این مسؤول با اشاره به برگزاری نمایشگاه دائمی در فروشگاه سالن وحودت ابراز کرد: این نمایشگاه برای آینده کار دانش‌آموزی  و رسیدن به خودباوری تشکیل شده است.

به گزارش فارس، این نمایشگاه از دست‌سازه‌های دانش‌آموزان هنرستان و دبیرستانی تشکیل شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president