آوای جنوب

از بازدید امروز تاجگردون و زینل‌زاده تا وعده بگم بگم تاجگردون+تصاویر

اما این پایان ماجرا نبود ، چرا که تاجگردون در ادامه…

آوای جنوب

به گزارش آوای جنوب از گچساران، غلام رضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت و اردلان زینل‌زاده شهردار دوگنبدان و رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران و روسای دستگاه خدمات رسان ظهر امروز از روند آسفالت  خیابان‌ها، معابرهای اصلی و کوچه‌ها و همچنین از بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بیمارستان در حال ساخت بی‌بی حکیمه خاتون و دریاچه مصنوعی پارک نفت این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

تاجگردون پس از بازدید از بیمارستان در پیج خود می نویسد: بازدید از بیمارستان در حال تجهیز بی بی حکیمه گچساران.امیدوارم چند روز آینده این طرح مهم به بهره برداری برسد و مادران و کودکان این منطقه از یک بیمارستان اختصاصی و مجهز بهره مند شوند.

او در ادامه در بازدید خود به همراه شهردار می نویسد: عملیات آسفالت معابر شهر به خوبی در حال انجام است .همه کاندیدها در شهر بدنبال انتخابات شورای شهر هستند و سیاسیون هم بدنبال انتخابات ریاست جمهوری و خوشحالم مسئولین شهرستان خدمت و انجام فعالیت را تعطیل نکردند.انشالله تا یکی دوماه آینده معابر تغییر جدی خواهد کرد.

اما این پایان ماجرا نبود ، چرا که تاجگردون در ادامه در پیج خود با انتشار تصویر خود و یکی از مدیران شهرستان از همان واژه بگم بگم استفاده می کند و با انتشار تصویری اینگونه نوشته است.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president