آوای جنوب

آنچه اسدالله بادامچیان در نشست حزب موتلفه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با اشاره به حضور معاون اول رئیس جمهور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور جهانگیری به این معنا است که روحانی یا ناتوان است یا از عهده مناظرات بر نمی‌آید.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با اشاره به حضور معاون اول رئیس جمهور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور جهانگیری به این معنا است که روحانی یا ناتوان است یا از عهده مناظرات بر نمی‌آید.

آوای جنوب؛

اسدالله بادامچیان عصر امروز در حاشیه برگزاری نشست حزب موتلفه استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران گفت: غرب انتخابات را رقابت می‌داند که برای رسیدن به قدرت و برآورده شدن منافع است اما مردم باید به تکلیف خود عمل کنند و به شخص اصلح و ارجع رای دهند و فرد شایسته تر و کارآمدتر را انتخاب کنند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: کسی که این مسؤولیت را قبول می‌کند باید برای رضای خدا در این میدان حضور داشته باشد و نباید برای مادیات و عرضه خود حضور یابد.

وی تصریح کرد: وقتی شهید بهشتی به ما گفت بروید و به رجایی بگوید وارد انتخابات شود وقتی با رجایی در میان گذاشتیم گفت اول باید ببینم بهتر از من کسی هست، دوم اینکه اگر در من منحصر باشد آیا توانمندی را دارم و با قدرت منحرف نمی‌شوم.

وی افزود: رجایی گفت حاضرم لباس زندانی خود را بپوشم و ساختمان نخست وزیری را جارو کنم تا بفهمم که قبلا کجا بودم و همان محمدعلی رجایی زندانی زمان شاه هستم لذا مسؤولان باید به پست‌ها و مناصب نگاهی مانند نگاه شهید رجایی داشته باشند.

وی به اهداف و برنامه‌های حزب موتلفه اشاره کرد و گفت: اولین هدف این حزب معرفی فرد اصلح متناسب با مقتضیات امروز ملت،ایجاد وحدت در درون عناصر و پرهیز از جناج بازی و معرفی افراد ارزشی است.

بادامچیان تصریح کرد: در سال ۹۵ به این نتیجه رسیدیم که ما هم نامزد انتخاباتی داشته باشیم و در یک انتخابات به مهندس میرسلیم رسیدیم و براساس تکلیف عمل کردیم آقای میرسلیم در زمینه فرهنگی کارهای بسیاری خوبی انجام داده و دغدغه رفع مشکلات فرهنگی را داشته است.

وی تصریح کرد: هر چند ما کاندیدای خود را داریم اما به جمع‌بندی جریان ارزشی هم توجه خواهیم داشت که جمع بندی به کجا خواهد رسید و چه خواهد شد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به حضور معاون اول رئیس جمهور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای جهانگیری وارد عرصه انتخابات شده که بسیار تعجب برانگیز است که با این کار یعنی رئیس جمهور به در نمی‌خورد یا توانایی حضور در مناظرات را ندارد که حضور وی در عرصه انتخابات قابل تامل‌ است.

وی در ادامه اضافه کرد: حزب موتلفه در همه مراحل انقلاب حضور داشته و در فتنه ۸۸ هم مواضع خود را اعلام کرده و آقای میرسلیم هم در همان روزها مواضع خود را داشته و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

وی با بیان اینکه مردم خود بهتر می‌دانند و فرد اصلح را انتخابات می‌کنند، افزود: خانم ابتکار گرچه در تسخیر لانه جاسوسی حضور داشت اما نتوانست ریزگردها را کنترل کند و شاهد چهار برابر شدن آنها هستیم که این نشان از عدم توانایی وی است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president