آوای جنوب

برنامه سخنرانی کاندیداهای انتخاباتی شورای شهر و ریاست جمهوری در گچساران مشخص شد

برنامه سخنرانی کاندیداهای انتخاباتی شورای شهر و ریاست جمهوری در گچساران مشخص شد

فرماندار گچساران گفت: تعداد ۱۳۳ شعبه برای اخذ رای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان گچساران پیش‌بینی شده است.

آوای جنوب

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در نشست تعیین شعبات اخذ رای در شهرستان گچساران که با حضور اعضای هیأت اجرای برگزارکنندگان انتخابات در شهرستان گچساران که در سالن فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: تعداد ۱۳۳ شعبه برای اخذ رای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان گچساران پیش‌بینی شده است.

دامه داد: در حال حاضر ۹۹ درصد شعبات اخذ رای همان شعبات دوران قبل بوده است.

وی با اشاره به شعبات اخذ رای در حوزه شهری گفت: تعداد ۶۳ شعبه برای شهر پیش‌بینی شده است.
وی عنوان کرد: از این تعداد ۶۱ شعبه به عنوان ثابت و ۲ شعبه به عنوان سیار پیش‌بینی شده است.
رحیمی بااشاره به حوزه روستایی گفت: از این تعداد ۷۰ شعبه برای روستا که تعداد ۵۸ شعبه ثابت و تعداد ۱۲ شعبه به عنوان سیار آرای مردم روستا را جمع‌آوری خواهند کرد.
فرماندار گچساران با اشاره به تعداد شعبات اخذ رای در دوران گذشته اذعان کرد: در دوران قبل شعبات اخذ رای ۱۳۰ شعبه بوده است.
وی با اشاره به افزایش شعبات اخذ رای عنوان کرد: به دلیل تفکیک سه روستای خربل، بی‌بی حکیمه خاتون و اشکفت شیری این سه شعبه به دیگر شعبات اخذ رای اضافه شده است.
بالاترین مقام اجرای یشهرستان گچساران با اشاره به موقعیت مکانی شعبات ابراز کرد: تعداد ۱۴ شعبه در محل ادارات و نهادها، تعداد ۴۲ شعبه در مساجد و حسینیه‌ها و تعداد ۷۷ شعبه در مدارس مستقر هستند.
وی اظهار کرد: تمام مکان‌های اخذ رای باید دارای پوشش آنتن دهی به اینترنت و به تلفن ثابت متصل باشند.
رحیمی با اشاره به تصمیمات سنوات گذشته و تراکم جمعیت خاطرنشان کرد: برای اخذ رای به صورت دو شعبه‌ای مکان‌هایی مانند مسجد محله لبنان، مسجد صاحب‌الزمان و مسجد شهیدان در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به جمعیت بالا در روستا گفت: تعداد دو روستای مارین و باباکلان اخذ رای به صورت دو شعبه‌ای برگزار می‌شود.
فرماندار گچساران با اشاره به مکان ستاد تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر گفت: از فلکه سه راهی الی فلکه نرگسی و از تقاطع بیمارستان شهید رجایی الی فلکه فرودگاه مکان ستاد تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در نظر گرفته شده است.
رحیمی با اشاره به سخنرانی کاندیداها در زمان تبلیغات گفت: کاندیداها می‌توانند در تالارها و اماکن خصوصی و همچنین خارج از محدوده شهری به سخنرانی بپردازند.
وی به تبلیغات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: برگزاری سخنرانی در مساجد و حسینیه‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری بلا مانع است.

/////////////////////////////////////////////////////

شهردار دوگنبدان تأکید کرد
عدم امکان استقرار ستادهای انتحاباتی گچساران در محدوده ترافیکی
شهردار دوگنبدان با اشاره به فاصله بین ستاد تبلیغاتی کاندیدای شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: استفاده از خیابان‌ها و کوچه فرعی باید با فاصله یک صد متر از خیابان اصلی باشد و در محدوده ترافیکی این ستادها نباید قرار بگیرند.

اردلان زینل‌زاده ظهر امروز در نشست تعیین شعبات اخذ رای شهرستان گچساران که با حضور هیأت اجرایی در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: در پیاده‌روها اجاز زدن هرگونه داربست برای ستاد تبلیغاتی کاندیداها ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر داده نخواهد شد.

شهردار دوگنبدان  ادامه داد: برای استیج‌بندی ستاد تبلیغات انتخاباتی باید در شورای ترافیک مصوب شود.

 وی با بیان این‌که در سطح شهر امکان استقرار ستاد تبلیغاتی داده نخواهد شد، تصریح کرد: برای استیج بندی در زمان تعیین شده تبلیغات کاندیدای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر باید از شهرداری دوگنبدان مجوز صادر شود.

شهردار دوگنبدان با اشاره به فاصله بین ستاد تبلیغاتی کاندیدای شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: استفاده از خیابان‌ها و کوچه فرعی باید با فاصله یک صد متر از خیابان اصلی باشد و در محدوده ترافیکی این ستادها نباید قرار بگیرند.

//////////////////////////////////////////////////////

فرماندار بویراحمد:
رسانه‌ها در ایام انتخابات هر مطلبی را منتشر نکنند
فرماندار بویراحمد با بیان این‌که رسانه‌ها باید آگاهی کامل از وضعیت و نحوه انتخاب اعضای هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی داشته باشند و هر مطلبی را منتشر نکنند.

سید محمدکاظم نظری ظهر امروز در نشست عیدانه اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با دستگاه‌های امنیتی و قضایی اظهار کرد: از رسانه‌ها انتظار می‌رود در صورتی که می‌خواهند مطلبی در خصوص انتخابات درج کنند حداقل اطلاعات لازم در خصوص انتخابات را داشته باشند.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه مثلا برخی از مخاطبان در خصوص تعیین اعضای هیأت‌های اجرایی و نظارت نقدهایی می‌کنند که همه آن به دلیل بی‌اطلاعی از نحوه تشکیل این هیأت‌ها است، گفت: رسانه‌ها باید آگاهی کامل از وضعیت و نحوه انتخاب اعضای هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی داشته باشند و هر مطلبی را منتشر ندهند.

نظری با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی جامعه بسیار مهم است، گفت: انتظار می رود رسانه‌ها اعم از مکتوب و مجازی در ایام انتخابات شوراها و ریاست جمهوری همه جوانب را در نظر بگیرند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه برنامه ستاد انتخابات شهرستان برای اصحاب رسانه در ایام چیست، گفت:  در انتخابات مجلس شورای اسلامی کمیته رسانه داشتیم که اطلاعات و اخبار انتخابات را به خوبی منعکس کردند.

نظری با تاکید بر اینکه در کمیته رسانه انتخابات مجلس شورای اسلامی با رسانه‌های مختلف با گرایش‌های سیاسی مختلف تعامل داشتیم، گفت: خوشبختانه اخبار انتخابات دور گذشته مجلس شورای اسلامی به خوبی پوشش داده شد.

نظری در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه در ماه آینده انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا را داریم، گفت: برای پوشش بهتر و کامل اخبار و اطلاعات انتخابات گروه اطلاع‌رسانی انتخابات را تشکیل دادیم.

فرماندار بویراحمد تاکید کرد: با تشکیل گروه اطلاع‌رسانی انتخابات در شهرستان بویراحمد قطعا اطلاع‌رسانی خوبی در حوزه انتخابات خواهیم داشت و انتخاباتی به دور از تنش برگزار می‌کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president