آوای جنوب

مکان‌های ستاد تبلیغات کاندیدای شورای شهر و ریاست جمهوری در گچساران مشخص شد

در نشست دستگاه‌های خدمات‌رسان بر ممنوعیت حفاری در شهر دوگنبدان طی روزهای منتهی به انتخابات تأکید شد.

شهردار دوگنبدان ظهر امروز در نشست با دستگاه‌های خدمات‌رسان در زمینه حفاری که با حضور فرماندار و روسای دستگاه‌های خدمات رسان در سالن فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در سالجاری ۴ هزار تن قیر برای آسفالت معابر و خیابان‌های دوگنبدان از طریق وزارت راه و شهرسازی و با تلاش نماینده گچساران و باشت به شهر دوگنبدان اختصاص داده شد.

آوای جنوب

اردلان زینل‌زاده ادامه داد: امروز کار روکش آسفالت منطقه کارکنان دولت توسط شهرداری دوگنبدان شروع شد.

وی با اشاره به هماهنگی و تعامل با دستگاه‌های خدمات‌رسان در زمینه حفاری و انشعابات گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان قبل از انجام هرگونه حفاری در مناطق شهری هماهنگی لازم را با شهرداری دوگنبدان داشته باشند.

زینل‌زاده با اشاره به مناطقی که نیاز به بهسازی و روکش آسفالت دارند عنوان کرد: مناطقی مانند پانصد دستگاه، شهرک هدایت، شهرک معلم، کوی ۱۰۸ دستگاه، کوی رزمندگان، محلاتی، طالقانی، کوی کارکنان دولت، بلوار شهید تاجگردون، رینگ جنوبی کارکنان، بلوار ولیعصر، فلکه فرودگاه ، فلکه نرگسی مدرس مرکزی، شرقی و غربی و معابر اصلی محله لبنان برای بهسازی و روکش آسفالت در نظر گرفته شده است.

فرماندار گچساران در ادامه تصریح کرد: محل ستاد تبلیغات اخذ رای در شهر دوگنبدان مشخص شده است.

عبدالرحیم رحیمی با اشاره به مکان‌های ستاد تبلیغات کاندیدای شورای شهر و ریاست جمهوری افزود: از تقاطع لبنان تا فلکه نرگسی و از تقاطع بیمارستان شهید رجایی تا فلکه فرودگاه مکان‌هایی برای تبلیغات ستاد کاندیدای شورای شهر و ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به نزدیکی زمان تبلیعات برای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری اذعان کرد: هرگونه دستگاه حفار از زمان تعیین شده اجازه هرگونه حفاری را نخواهند داشت.

رحیمی خاطرنشان کرد: از تاریخ ۷ الی ۲۹ اردیبهشت سالجاری هرگونه حفاری در سطح شهر گچساران ممنوع است.

در ادامه رئیس اداره آبفای دوگنبدان عنوان کرد: در سال گذشته اداره آب و فاضلاب این افتخار را دارد که توانسته در ۱۵ منطقه شهری کار حفاری و شبکه‌گذاری آب و فاضلاب را انجام دهد.
بهنام پاد افزود: در چند سال اخیر مبلغ ۱۶ میلیارد تومان از محل اسناد خزانه اسلامی توسط نماینده گچساران و باشت به اداره آب و فاضلاب دوگنبدان اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: آن چیزی که ما توقع داریم هماهنگی و تعامل و با برنامه‌ریزی با شهرداری دوگنبدان کار انشعابات را انجام دهیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president