آوای جنوب

تبلیغات زود هنگام یک نماینده مجلس برای عضو شورای شهر یاسوج

باید دید که این نماینده در مجلس شورای اسلامی نسبت به انتشار این پیام پاسخگو خواهد بود یا نه؟

تبلیغات زودهنگام نماینده شهرستان سمیرم پادنا و توابع در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی برای یکی از اعضای شورای شهر یاسوج این روزها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که جالب به نظر میرسد.

آوای جنوب
تبلیغات زودهنگام دکتر سلیمی نماینده شهرستان سمیرم پادنا و توابع در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی برای یکی از اعضای شورای شهر یاسوج این روزها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که جالب به نظر میرسد.

در این پیام که به نقل از نماینده سمیرم در فضای مجازی دست به دست می چرخد وی یکی از اعضای شورای شهر یاسوج را دایی خود خطاب کرده و حمایت قاطع خود از این عضو شورای شهر و کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج اعلام کرده است.
تبلیغات زودهنگام دکتر سلیمی نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان سمیرم پادنا وتوابع در حالی در شبکه های اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد و در حمایت از این عضو شورای شهر بازتاب داده می شود که چنین اقدامی از سوی نهادهای نظارتی و ستاد انتخابات کشور تخلف محسوب می شود.
نحوه اجرای تبلیغات پیش‌روی شورای اسلامی شهر و روستا براساس قانون، از ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال‌ آینده به مدت هفت روز شروع می‌شود.

بر اساس قانون کاندیداها به هیچ عنوان حق دیوار‌نویسی و تبلیغ زود هنگام ندارند و کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا باید در زمان مشخص شده، تبلیغات خود را آغاز کنند.

باید دید که نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی نسبت به انتشار این پیام پاسخگو خواهد بود یا نه؟

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president