آوای جنوب

مجتبی ثابتی: از خود گذشتگی شرطی مهم‌تر از رجل سیاسی برای ریاست‌جمهوری

یک فعال دانشجویی گفت: از خود گذشتگی شرطی به مراتب مهم‌تر از رجل سیاسی بودن برای حضور در انتخابات است.

یک فعال دانشجویی گفت: از خود گذشتگی شرطی به مراتب مهم‌تر از رجل سیاسی بودن برای حضور در انتخابات است.

آوای جنوب

مجتبی ثابتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری و تحلیل‌هایی که این روزها صورت می‌گیرد اظهار کرد: قبل از این که بخواهیم تحلیلی از وضعیت و فعل و انفعالات سیاسی داشته باشیم باید بایسته‌های انتخابات را بیشتر مد نظر قرار دهیم.

مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران افزود: این عرصه باید باید مبتنی بر تهدیدات باشد و عرصه فرصت‌ها و سفره‌ها نیست.

این فعال دانشجویی بیان کرد: شناسایی و تمیز دادن رجل این عرصه را باید با محوریت از خود گذشتگی و ایثار طراحی کنیم.

ثابتی افزود: یعنی بیش از این که رجل سیاسی بودن مهم باشد، مردم‌داری و ایثار و مرد عمل بودن ملاک است و انتخابات باید عرصه عبور از میدان مین و نه تقابل بر روی سفره انقلاب باشد.

وی گفت: انتخابات باید مرحله آمایش زندگی‌های فردی و اجتماعی باشد و کسی باید رئیس‌جمهور شود که در زندگی و بر مدار زندگی شخصی خود مبتنی بر مردم‌دار بودن باشد و کسی که در خانه مجلل ۵۰ میلیاردی زندگی می‌‌کند قابلیت گفتمانی رئیس‌جمهور شدن را ندارد.

ثابتی خاطرنشان کرد: کسی که در دفاع مقدس کیلومترها با خاکریزها فاصله داشته نمی‌تواند و به کسی که در میدان سیاست مجروح مبارزه با مفسدین اقتصادی و فرهنگی نبوده نمی‌توان اعتماد کرد.

وی یادآور شد: رئیس جمهور آینده علاوه بر مبارز بودن و عملیاتی و ایثارگر بودن و زندگی بر مدار ایثارگری و مبارزه با اشرافیت باید با تفکر لیبرالی هم مبارزه کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president