آوای جنوب

آنچه در جلسه حاج حسین یکتا در همایش اصحاب عشق یاسوج گذشت

با دولت اشرافی گری و کدخدا محور کشور به جایی نمی رسد

حاج حسین یکتا با بیان اینکه با دولت اشرافی گری و کدخدا محور کشور به جایی نمی رسد گفت: برای ادامه راه در این پیچ تاریخی دولت ولایتمدار می خواهیم.

آوای جنوب؛

حاج حسین یکتا در همایش اصحاب عشق در جمع فعالان فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیا ن اینکه من چهره ملی نیستم و خادم ملی هستم گفت: هر چه کارها مهمتر شود وظیفه ما در قبال این کارها سخت تر است.

وی با بیان اینکه در جبهه ای پا به زمین می کوبیم که از طرفی نگاه و انتظار ولی خدا و از طرفی نگاه هیئتی ها وجود دارد.

یکتا در ادامه با اشاره به سخن رهبری که در مورد هیئتی ها فرموده اند گفت: بدانید که عملیاتی بزرگ شروع شده است و شما هیئتی ها وسط این عملیان و میدان حضور دارید.

این رزمنده دفاع مقدس گفت: اگر از بالای دکل انقلاب به مسائل نگاه کنیم می بینیم که به دو دلیل یکی دین خدا و دیگیری ولی خدا(رهبری)ارد.گاه دشمن بهم ریخته است.

وی افزود: آمریکا چه هرینه هایی که نکرد، چه آدم هایی که نکشتند و هر چه بیشتر فعالیت ضد انقلاب کردند باز هم به نتیجه نرسیدند.

این جانباز دفاع مقدس با بیان اینکه انقلابی های ما درس داعش را در کردستان پاس کردیم بیان کرد: کردهای دموکرات خیلی بدتر از داعشی ها هستند.

وی با بیان این موضوع که باید سه اصل کارآفرینی، ازدواج و تربیت را در دستور کار خود قرار دهیم گفت: راهی جز ارائه خدمات اجتماعی به مردم نداریم.

یکتا افزود: دشمن با ساماندهی خیریه ها در صدد ایجاد تهدید بزرگ اجتماعی در کشور است.

وی در پایان با بیان اینکه با دولت اشرافی گری و کدخدا محور کشور به جایی نمی رسد گفت: برای ادامه راه در این پیچ تاریخی دولت ولایتمدار می خواهیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president