آوای جنوب

التماس نامه یک شهروند گچسارانی،باشتی از کاندیداهای شورای شهر/ به همشهری‌های خود رحم کنید

در چند روز اخیر که انتخابات کم کم به روزهای شور و شاید شعور خود نزدیک میشود,شاهد هستیم که کاندیداهای محترم شروع به ساختن کمپین جهت هرکاندیدا نموده اند.

آوای جنوب

و اکثریت انان هم دوهزار کاربر تلگرام را رد نموده اند.

در این گروهها از کاربران که خودشان بدون کسب اجازه از انان دعوت شده اند توسط ادمین ها و دوستان و اقارب کاندیدا ها خواسته میشود که هر نفر حداقل دونفر را اضافه نماید.تا تعداد اعضا سه برابر گردد.

با افزایش هرکاربربه کمپین یک پیام برای همه اعضاء ارسال میگردد و بعضا رباطی نصب نموده اند که به هرنفر که وارد میشود خوش امدگویی مینماید,که این خود باز پیام مضاعف ارسال مینماید.

و نکته جالب اینکه بعضی کانال ها هر شب ده نفر را کاندیدا مینماید که چه کسی بیشترین رای را میاورد.و وعده میدهد که پنج نفر گروه الف با پنج نفر گروه ب در شبهای اتی به نظر سنجی گذاشته میشود.

اما درکمال حیرت مشاهده میگردد کمپینی با دوهزار عضو کمتر از ۱۵۰نفر در نظر سنجی شرکت میکنند,که این نشان دهنده این است که کاربران یا پیامها را نمیخوانند و یا طرفدار ان کاندیدا نیستند.

باور بفرمائید که اکثر مردم با توجه به معذورات خاص خود که متفاوت است در این گروهها میمانند.

دیروز حجم پیامهایم در چند ساعت از بیست هزار پیام گذشت.

رفتم یه تراول پنجاهی از حسابم کسر کردم و بسته ای سه ماهه گرفتم,و باخود گفتم بذار دوستان کسی ناراضی نگردد.و هرکه دعوت کرد بمانم.

اما مشکل از زمانی اغاز شد که گوشی ام اصطلاحا هنگ کرد و از کار افتاد.

مجبور شدم بروم و گوشی را ریست نمایم و به همین دلیل همه اطلاعات‌ روی گوشی ام حذف گردید.

در نتیجه وقتی اخر وعاقبت مشکل گوشی دیگر عزیزان را مشاهده نمودم که قطعا به مشکل من گرفتار میشوند,امدم و این التماس نامه را خدمت کاندیداهای محترم نوشتم,که چه بسا به همشهریان خود رحم و شفقتی نمایند.

اگر دوستان بنا بر حذف کمپین های تلگرامی خود ندارند,تقاضا دارم یک رباط وارد گروه نمایند تا هیچ گونه مطلب متفرقه‌ای دوستان ارسال ننمایند,و فقط ادمین گروه یک صفحه رزومه و چند صفحه اهداف و ارمانهای کاندیدا های محترم که متاسفانه کمتر این دومورد را مشاهده نمودم,را در گروه بگذارند تا دوستان بیشتر اگاه گردندو با اگاهی کامل به اصلح ترین ها رای دهند.

و گروه را برای همه پیامهای متفرقه قفل نمایند.

و نکته دیگر اینکه عزیزی که انصافا من اصلا ایشان را نمیشناسم و نمیدانم چطور شماره من را دارد,دیشب و امروز صبح من را به چند گروه که کاندیدا ها ایشان را هم نمیشناختم دعوت کرد,و من لفت میدادم دوباره ده دقیقه بعد دعوت مجدد مینمود.

لذا تقاضا دارم کاندیدا ها اگر میخواهند عضو گیری نمایند توسط لینک دعوت نمایند,تا دوستان از سراختیار وارد گروهها گردند.

و بعضا اینگونه دعوت کردن باعث ریزش رای کاندیدا های محترم که شاید شایستگی لازم را هم داشته باشند میگردد.

مثلا همین مورد امروز که ذکر مثالش با سه بار دعوت گفته شد.

باخودم عهد بستم اگر شایستگی اش را هم داشته باشد,و روز انتخابات گچساران باشم تحت هیچ شرایطی به ایشان رای ندهم.

و نکته مهمتر اینکه

این مطلب توسط چند سایت در اختیار عزیزان قرار خواهد گرفت.

همشهریان محترم و محترمه لطف کنند و نظر خود را به سمع و نظر کاندیدا های محترم برسانند.تا انچه مطلوب انان است همان را انجام دهند.

باکمال احترام

سیدسعادت الله حسین پور دهبزرگ

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president