آوای جنوب

داریوش یزدی: تیم نفت گچساران با حمایت هوادارانش برای بازی مقابل حریف تبریزی کاملا آماده است/همه تیم‌ها مقابل نفت با تمام قوا ظاهر می‌شوند

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: برای بازی مقابل حریف تبریزی کاملا آماده هستیم و تنها هدف ما کسب سه امتیاز از این بازی مهم خانگی است.

داریوش یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: همه تیم‌های مقابل نفت و گاز گچساران با تمام قوا ظاهر می‌شوند و به توانایی‌های فنی تیم ما واقف هستند.

آوای جنوب؛

وی با اشاره به بازی نفت مقابل اروند خرمشهر در آبادان گفت: بعد از باخت در بازی قبلی سعی کردیم از لحاظ روحی و روانی تیم را ریکاوری کنیم و در تمرینات طی هفته توانستیم بازیکنان را از جهت ذهنی ریکاوری کنیم.

یزدی ادامه داد: این موضوع قطعا برای دیدار مقابل شهرداری تبریز به ما کمک خواهد کرد و بازیکنان تیم در شرایط آرمانی به سر می‌برند و از نظر جسمانی و تاکتیکی و ذهنی تیم آماده و سرحالی در اختیار داریم.

سرمربی سابق استقلال اهواز و نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: برای بازی مقابل حریف تبریزی کاملا آماده هستیم و تنها هدف ما کسب سه امتیاز از این بازی مهم خانگی است و باید در تمامی دیدارها به خصوص در بازی‌های خانگی امتیازات کامل را کسب کنیم.

سرمربی نفت و گاز گچساران عنوان کرد : همه تیم‌های حاضر در این مرحله بایستی بدانند که تیم نفت گچساران استحقاق صعود به لیگ دسته یک را دارد و می‌خواهیم این صعود را هدیه کنیم به همه هواداران تیم که از همه جهت پشتوانه محکم و مقتدر تیم هستند.

یزدی اذعان کرد : قطعا هیچ تیمی در مسابقاتی که با تیم نفت و گاز گچساران پیش رو دارد جان سالم به در نخواهد برد و از همه تیم‌ها به لحاظ انجام کارهای تمرینی، بازیکنان، مدیریت باشگاه و هوادارانمان بهترین هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد : در پایان فصل بتوانیم جشن صعود به لیگ یک را در کنار همدیگر برگزار کنیم و صعود به لیگ یک را برای هوادارانمان به ارمغان بیاوریم.

یزدی به بازی هفته قبلی تیمش مقابل اروند خرمشهر اشاره کرد و افزود : قطعا در بازی قبلی تیم ما از اشتباهات داوری متضرر شد و معتقدم هیچ داوری تعمدی سوت بر علیه هیچ تیمی نمی‌زند و همه داوران در فوتبال کشورمان با شرافت هستند و همه تلاششان را خواهند کرد که بهترین قضاوت خود را انجام دهند.

وی با اشاره به داوران ابراز کرد: به طور حتم داوران هم خالی از اشتباه نیستند و دچار اشتباه می‌شوند گفت: امیدواریم که در بازی‌های باقی مانده داروان تمرکز و دقت بیشتری در حین قضاوت از خود نشان دهند.

یزدی به چینش داوران در مسابقات حساس اشاره کرد و گفت: چینش داوران باید به صورت بهتری صورت بگیرد و باتوجه به موقعیت بازی‌ های که وجود دارد چینش داوران بسیار حایز اهمیت است.

سرمربی نفت گچساران خاطرنشان کرد: در بازی‌های مهم این مرحله از داوران با تجربه و با تمرکز بالا استفاده شود تا حقی از تیمی از طرف داوران با شرافت فوتبال کشورمان تضعیف نشود.

سرمربی نفت و گاز گچساران در پایان حمایت‌های هوادران و رسانه‌ها از تیم را ستودنی دانست و اظهار کرد: هواداران پرشورمان در بازی قبلی با وجود همه سختی‌ها در شهر آبادان تیم را تنها نگذاشتند و با حضورشان در ورزشگاه به حمایت از تیم پرداختند و امیدوار هستیم بتوانیم با حضور هوادران و اصحاب رسانه ، پاسخ زحماتشان را در بازی‌های آتی با کسب امتیازات لازم دهیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president