آوای جنوب

ادامه روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در کهگیلویه و بویراحمد/فرمانداران از رسانه‌ای کردن صلاحیت‌ها خودداری کنند/احتمال برگزاری الکترونیکی انتخابات در گچساران

زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در گچساران فراهم شده و احتمال اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان الکترونیکی برگزار شود وجود دارد

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد/ گفت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در گچساران فراهم شده و احتمال اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان الکترونیکی برگزار شود وجود دارد.

آوای جنوب؛

فتاح محمدی ظهر امروز در نهمین نشست ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد روند برگزاری نشست‌های این ستاد برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با همکاری مسؤولان کمیته‌های مختلف مصوبات ستاد به خوبی اجرا می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در نشست معاونین سیاسی کشور عملکرد ستاد انتخابات استان مورد ارزیابی قرار گرفت که استان کهگیلویه و بویراحمد در مقایسه با سایر استان‌های کشور از عملکرد خوبی برخوردار بوده و برنامه‌ها مطابق با زمان‌بندی پیش می‌رود.

وی بیان کرد: روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حال انجام است و تا نهایی شدن احراز صلاحیت‌ها، فرمانداران و بخشداران با رعایت اصل رازی‌داری از رسانه‌ای کردن نتایج صلاحیت‌ها خودداری کنند.

این مسؤول در خصوص انصراف داوطلبان این دوره از انتخابات شواهای اسلامی شهر و روستا گفت: داوطلبان انصرافی انتخابات شوراها انصراف خود را به صورت مکتوب به ستاد انتخابات شهرستان‌ها اعلام کنند و اعلام عمومی در رسانه‌ها ملاک انصراف تلقی نمی‌شود.

محمدی با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان گفت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در شهرستان گچساران وجود دارد و احتمال اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان الکترونیکی برگزار شود وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت برگزاری نشست مشترک فرمانداران، بخشداران، هیات‌های اجرایی و هیات‌های نظارت در آستانه انتخابات تأکید کرد و گفت: این نشست با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر و تسهیل در انجام امور برگزار می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president