آوای جنوب

رکوردزنی بانوان فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمدی

فوتبال بانوانرئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از حضور ۵ بانوی هم استانی در اردوی تیم ملی فوتبال خبر داد.

آوای جنوب؛

سید پرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در حال حاضر استان کهگیلویه و بویراحمد در دو رشته ورزشی فوتسال و فوتبال در رده بانوان در کشور یکی از استان‌های برتر از نظر حضور بازیکن در تیم‌های ملی است.

رئیس هیأت فوتبال استان گفت: بازیکنان هم استانی چنان در عرصه ملی و در تیم‌های ملی درخشیده‌اند که فدراسیون فوتبال به نیکی از بانوان فوتبالیست و فوتسالیست ما یاد می‌کند.

این مسؤول افزود: اما یکی از بزرگترین مشکلات ما در استان به نبود زیرساخت‌های ورزشی برمی‌گردد که برای بانوان فضاهای اختصاصی ورزشی نداریم.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مسؤولان که به ورزش هیچ بهایی نمی‌دهند و بدتر اینکه در زمینه ورزش بانوان هیچ نگاهی که نشان دهنده عزم مسؤولان برای رفع مشکلات باشد وجود ندارد.

این مسؤول گفت: تلاش‌های زیادی کردیم تا در استان نگاه مسؤولان را به ورزش تغییر دهیم اما در سال‌های اخیر هیچ توفیقی حاصل نشده است.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال‌های اخیر توفیقات بزرگی در خصوص حضور بانوان هم استانی برای حضور در تیم‌های ملی داشته‌ایم اما حتی برای یک بار مسؤولان استان سؤال نکرده‌اند که این ورزشکاران چگونه به این افتخارات دست یافته‌اند و آیا نیازی به رفع مشکلات دارند؟.

موسوی به آخرین موفقیت بانوان هم استانی برای حضور در تیم ملی فوتبال اشاره کرد و گفت: بانوان فوتبالیست ما این بار رکورد زدند و توانستیم تعداد ۵ بازیکن به اردوی تیم ملی زیر ۱۹ سال معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: شبنم بهشت، زهرا علیزاده، فاطمه ارزانی، مریم ایزدپناه و هنگامه صفاتی به تیم ملی و اردوی آن دعوت شده‌اند.

رئیس هیأت فوتبال استان افزود: این بازیکنان باید از روز ۲۲ تیرماه امسال خود را به مربیان تیم ملی برای یک اردوی یک هفته‌ای در تهران و در آکادمی ملی فوتبال معرفی کنند.

بر چسب ها:
با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president