آوای جنوب

داریوش یزدی: برای حضور در لیگ دسته اول هم قسم شده‌ایم/ صعود اروند خرمشهر تا اینجای کار یک شگفتی است

حتی درصورتیکه که تیم اروند نتواند در این مرحله عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد با این وجود چیزی از ارزشهای این تیم کم نمی شود و نتایج این تیم خوب و قابل تحسین است.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از آمادگی این تیم برای شکست تیم اروند خرمشهر خبر داد.

داریوش یزدی امروز در گفت‌وگو با آوای جنوب در گچساران در خصوص دیدار تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در مقابل اروند خرمشهر اظهار کرد: خدا را شکر شرایط تیمی نفت خوب است و بازیکنان این تیم در وضعیت خوبی به سر می‌برند.

وی ادامه داد: پیروزی در مقابل شاهین بوشهر در بازی قبلی برای ما حائز اهمیت بود که به این مهم دست یافتیم.

یزدی افزود: بازیکنان نفت گچساران برای صعود به لیگ یک هم‌ قسم شده‌اند و در این راه با تمام تلاش و تعصب به میدان می‌روند.

سرمربی سابق نفت مسجد سلیمان و استقلال اهواز در خصوص وضعیت تیم اروند خرمشهر نیز گفت: شناخت خوبی از این تیم داریم و دو بازی نیز در گروه قبلی با این تیم انجام داده‌ایم.

مدافع سابق استقلال تهران اذعان کرد: تیم اروند خرمشهر تیم قابل احترامی است و با صعودش به این مرحله تا اینجای کار نیز شگفتی خلق کرده است.

وی خاطر نشان کرد : حتی درصورتیکه که تیم اروند نتواند در این مرحله عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد با این وجود چیزی از ارزشهای این تیم کم نمی شود و نتایج این تیم خوب و قابل تحسین است.
یزدی تصریح کرد: کادر فنی آنالیزهای خوبی بر روی این تیم انجام داده و نقاط قوت و ضعف این تیم را آنالیز کرده‌ایم و همچنین نکات لازم به بازیکنان گفته شده است.
سرمربی سابق تیم نفت مسجد سلیمان در خصوص این بازی بیان کرد : تیم نفت و گاز گچساران با وجود کسب ۶ امتیاز و قرار گرفتن در صدرجدول به هیچ وجه کار را تمام شده فرض نمی کند و تا انتهای مسابقات باید با تمام توانمان حضور پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم نفت گچساران فقط و فقط برای کسب پیروزی به میدان می‌رود.

یزدی ادامه داد : از مردم خوب استان و همشهریان خوبمان انتظار داریم در این چند بازی باقی مانده در بازی های خانگی حضور حداکثری داشته باشند و همچنین درصورتیکه در توان داشته باشند و در بازیهای خارج از خانه در شهرهای همجوار همانند آبادان و بوشهر حضور داشته باشند تا قوت قلب بزرگی برای مجموعه تیم باشند.

سرمربی نفت و گاز گچساران بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم به عنوان تیم اول از گروهمان به لیگ یک صعود کنیم.
این مربی شاغل در لیگ دسته دو فوتبال کشور عنوان کرد : از فدراسیون انتظار داریم که داوران خوب و باتجربه و همچنین ناظران ویژه را برای همه مسابقات استفاده کند زیرا مسابقات به روزهای حساس خود رسیده اند و این حساسیت ها می تواند چالش های را برای تیمها ایجاد کند و با دقت نظر بیشتر هیچ تیمی لطمه نخورد و حق تیمی ضایع نشود.

یزدی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به امتیازات تیم اروند آیا این بازی شانس پایانی تیم اروند برای صعود به لیگ یک است اطهار داشت : نتیجه این بازی در این مقطع از بازیها به هیج وجه تعیین کننده تیم صعود کنننده نیست و باتوجه به شرایط جدولی و تعداد بازیهای میزبانی تیم ها و شرایط خاص هر بازی بطور حتم هر شش تیم این گروه همچنان شانس صعود به لیگ یک را دارند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president