آوای جنوب

تبلیغ داوطلبان شورای شهر کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی تخلف است

وحید محمدی‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج، اظهار داشت: اعضای هیئت نظارت قیم مردم نبوده و حق ندارند برای مردم تعیین تکلیف کنند.

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه تبلیغات زود هنگام داوطلبان در رسانه‌ها و فضای مجازی تخلف است گفت: هیئت‌های نظارت و بازرسان و دستگاه‌های مسئول نظارت، رصد و با تخلف برخورد قانونی می‌شود.

وحید محمدی‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: اعضای هیئت نظارت قیم مردم نبوده و حق ندارند برای مردم تعیین تکلیف کنند.

وی با تاکید بر اینکه قانون تکلیف همه را مشخص کرده و قانون باید فصل الخطاب همه باشد تا کمترین خطا و اشتباه را شاهد باشیم عنوان کرد: رد صلاحیت و یا تایید صلاحیت باید بر مبنای قانون باشد و مسائل سلیقه شخصی و یا سیاسی نباید دخیل شود.

محمدی تبار ابراز کرد: در برابر خون شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی مسئول هستیم و باید قانون را اجرا و تفسیر به رای نکنیم زیرا قانون در جمهوری اسلامی شفاف بوده و تا الان چهار دهه جواب داده است.

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی قانون محرمانه نیست و همه اعضا نظارت و مردم باید قانون را بدانند و بشناسند تا در اجرا و در اعمال آن دچار کمترین مشکل نشویم.

محمدی تبار گفت: تاکید می‌کنیم که هیئت‌های نظارت در انتخاب ناظرین دقت کنند و انسان‌های بی‌طرف و باتقوا و با اخلاق و پای کار را انتخاب کنند و هیچ وقت آخرت خود را فدای دنیای دیگران نکنیم که هیچ ارزشی، نه مادی و نه معنوی ندارد.

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در صورتی همه به قانون عمل کنیم با کمترین مشکلات روبه‌رو می شویم و البته باید بدانیم با قانون قانون کردن و شعار دادن هم قانون اجرا نمی‌شود، باید اول قانون را دانست و فهمید و بعد به روح قانون فارغ از سلایق مختلف عمل کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president