آوای جنوب

واکنش حامیان محبوبه رضایی به انتشار لیست بیست نفره کاندیدهای دارای شانس برای حضور در شورای شهر دوگنبدان

احتمالا این لیست را می‌توان جز دروغ های سیزده که جدیدا در فضای مجازی مُد شده حساب کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب؛ پس از انتشار لیست بیست نفره کاندیدهای دارای شانس برای حضور در شورای پنجم اسلامی شهر دوگنبدان در فضای مجازی حامیان سیده محبوبه رضایی عضو کنونی شورای اسلامی شهر دوگنبدان واکنش نشان دادند:

در متن ارسالی به این پایگاه خبری آمده است:

با سلام
طی یکی دو روز گذشته لیستی مبنی بر شانس‌های قبولی در شورای شهر دوگنبدان منتشر شد که فارغ از اینکه چه کسانی و بر چه معیار و نظر سنجی افراد مذکور را دارای شانس بیشتر اعلام کردند این موضوع مهم به چشم می‌آمد جای برخی از افراد معروف و سرشناس در این لیست خالی بود و تعجب برانگیزتر اسم‌هایی بود که تاکنون به گوش عوام نخورده است.
عدم درج نام خانم دکتر محبوبه رضایی در این لیست آنقدر خنده آور است که احتمالا این لیست را می‌توان جز دروغ های سیزده که جدیدا در فضای مجازی مُد شده حساب کرد.

حرکت رسانه ها یاد ضرب المثل دزد ناشی به کاهدان می زند می اندازد، رسانه یا فردی که اولین بار این لیست بیست نفره را منتشر کرده از اولین اصول رسانه ای انتخاباتی نیز بی بهره بوده که نمیداند در هر انتخابات بدون انجام نظرسنجی ، منتخبین قبل که با رای مردم انتخاب شده اند جز شانس های اصلی قبولی در دوره آتی نیز محسوب می شوند.
به نظر میرسد اتفاق فوق همزمان که در جهت معروف کردن کاندیداهای گمنام آن هم قبل از تائید یا رد صلاحیت داوطلبان است نیز به صورت هدفدار دنبال حذف سیده محبوبه رضایی بانوی شاخص و پدیده شورای فعلی است.
احتمالا کانال مذکور تنها راه پیروز شدن کاندیدای خود را بایکوت رسانه ای پیروز دور قبل و عضو شورای فعلی می‌داند.

حامیان سیده محبوبه رضایی عضو کنونی شورای اسلامی شهر دوگنبدان

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. omid گفت:

    خانم مهندس به امید خدا این دور هم جز نفرات برتر خواهد بود،زیرا ایشان در دوره فعلی کوتاهی در کارش نبوده پابه پای مردان و حتی پرتلاش تر از خیلی کسانی که فقط اسمشون مرد بود حضور مثبت داشته اند

  2. جوان بیکار گفت:

    والله هیچ کس نیگو ماست من ترشه. ۱۰۰نفر ثبت نام کردن و هر ۱۰۰ نفر هم میگن من قبول میشم و جالبه که میگن اولیم. حالا شما باشین چیکار میکنید؟ باشه اسم سیده محبوبه را هم اضافه میکنیم تا بشه ۲۱ نفر ولی به شرطی که نفرات بعدی نگن که ما را اضافه کنید. چون جا نداریم. ۲۰نفر بیشتر جا نیست. یه نفر هم پای بوفه سوار کردیم ۲۱نفر. دیگه چونه نزنید.

  3. سید مراد گفت:

    چه خوش خیال

  4. قشقایی گفت:

    رای قشقایی ها در این دوره فقط به جوانان است

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president