آوای جنوب

احتمال کاندیداتوری لحظه آخری احمدی نژاد

رئیس سابق شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری رگه‌های انحراف جریان احمدی‌نژاد را از دولت دهم به بعد ارزیابی کرد و گفت: احمدی‌نژاد از «احمدی‌نژاد» انقلابی تهی شده است.

رئیس سابق شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری درباره تهی شدن احمدی‌نژاد از گفتمان اصلی انقلاب پیرامون حمایت احمدی‌نژاد از بقایی و تناقض این حمایت با بیانیه اول او مبنی بر اینکه از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: ایشان می‌گوید اگر فردی از خانواده من هم کاندیدا شود من از او حمایت نخواهم کرد اما یکباره تغییر موضع می‌دهد و از بقایی حمایت می کند پس ممکن است در لحظه آخر نیز خودش کاندیدا شود.

رئیس سابق شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری رگه‌های انحراف جریان احمدی‌نژاد را از دولت دهم به بعد ارزیابی کرد و گفت: احمدی‌نژاد از «احمدی‌نژاد» انقلابی تهی شده است.

*تناقض‌های احمدی‌نژاد در انتخابات ادامه خواهد داشت/ ممکن است در لحظه آخر خودش کاندیدا شود

وی درباره تهی شدن احمدی‌نژاد از گفتمان اصلی انقلاب پیرامون حمایت احمدی‌نژاد از بقایی و تناقض این حمایت با بیانیه اول او مبنی بر اینکه از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: متأسفانه این نیز ناشی از تغییر نظری است که در آینده هم قابل احتمال است چرا که وقتی ایشان می‌گوید اگر فردی از خانواده من هم کاندیدا شود من از او حمایت نخواهم کرد اما یکباره تغییر موضع می‌دهد و از بقایی حمایت می کند پس ممکن است در لحظه آخر نیز خودش کاندیدا شود.

*احمدی‌نژاد از الهام، حسینی و خلیلیان خواسته کاندیدای ریاست‌جمهوری شوند

امیری‌فر با بیان اینکه بنده اخباری شنیدم که احمدی‌نژاد به اطرافیان خود از جمله آقای الهام و حسینی وزیر سابق اقتصاد و خلیلیان وزیر سابق کشاورزی گفته است که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کنند، به تحلیل این رفتار سیاسی احمدی‌نژاد پرداخت و گفت: با این تغییر نظری که هر روز در احمدی‌نژاد شاهد هستیم به نظر من او خودش در لحظه آخر ممکن است برای انتخابات بیاید و این با وجود آگاهی از احتمال رد صلاحیت است.

* مشایی و بقایی سقوط کرده‌اند و احمدی‌نژاد را نیز به سمت خود می‌کشند

رئیس سابق شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، تصریح کرد: تفکری که بقایی و مشایی و احمدی‌نژاد القا می‌کنند این است که اگر در صحنه هم نیستی باید محبوب شوی و همه اقداماتی که صورت می‌گیرد ناشی از همین تفکر است؛ متأسفانه آقای مشایی و بقایی سقوط کرده‌اند و دارند احمدی‌نژاد را نیز به سمت خود می‌کشند، در حالی که احمدی‌ن

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president