آوای جنوب

داریوش یزدی: تنها به ۳ امتیاز بازی با شاهین بوشهر می‌اندیشیم/از تمامی تیم‌ها یک سر و گردن بالاتریم

سرمربی نفت گچساران گفت: برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور تنها به ۳ امتیاز بازی با شاهین بوشهر می‌اندیشیم.

سرمربی نفت گچساران گفت: برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور تنها به ۳ امتیاز بازی با شاهین بوشهر می‌اندیشیم.

داریوش یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران در خصوص آخرین وضعیت تیم نفت و گاز گچساران اظهار کرد: قبل از هر چیزی لازم می‌دانم به همه مردم استان و به خصوص مردم گچساران و اصحاب رسانه شهرستان که همیشه یار و یاور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بوده‌اند سال جدید را تبریک بگویم.

وی ادامه داد: خدا را شکر بعد از تعطیلی که به بازیکنان تیم دادیم وضعیت بازیکنان خوب است و همگی با یک روحیه مضاعف در حال تمرین هستند.

یزدی افزود: روحیه خوب بازیکنان به ما کمک کرد که تمرینات با نشاطی را داشته باشیم و بازیکنان با تمام وجود در حال تمرینات هستند.

سرمربی سابق استقلال اهواز و نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: بازیکنان ما در حال حاضر با آمادگی کامل برای دیدار با شاهین بوشهر لحظه شماری می‌کنند.

مدافع سابق استقلال تهران خاطرنشان کرد: گرفتن سه امتیاز در مقابل شاهین بوشهر برای ما خیلی مهم است و این سه امتیاز می‌تواند سکویی برای ما برای رسیدن به لیگ یک باشد و این دیدار برای ما حائز اهمیت است.

سرمربی نفت گچساران ادامه داد: ما با تیمی بازی داریم که این تیم از دو بازی خود چهار امتیاز دارد و ما باید این تیم را شکست دهیم که بتوانیم جایگاه خودمان را ارتقا دهیم.

یزدی عنوان کرد: با تمام احترامی که برای تیم خوب شاهین بوشهر قائل هستیم اما باید بگویم تیم نفت گچساران نه تنها از شاهین بوشهر بلکه از تمامی تیم‌ها یک سر و گردن بالاتر است.

مدرس رسمی فدارسیون فوتبال اظهار کرد: اگر اتفاق خاصی در طول مسابقات نیفتد قطعا نفت گچساران صعود خواهد کرد.

یزدی گفت: مطمئن هستم اشتباهات داوری تعمدی نیست اما از فدراسیون فوتبال انتظار داریم داوران قوی و مسلطی برای این بازی‌ها در این مرحله بگذارد چرا که در این مرحله بازی‌ها حساس هستند.

سرمربی نفت گچساران بیان کرد: اگر قاضی مسابقه عدالت را در تمام جریان بازی داشته باشد قطعا تیم برتر میدان هستیم.

وی با یادآوری بازی قبلی تیم نفت گچساران در همدان خاطرنشان کرد: در دیدار در مقابل تیم همدانی در حالی که شرایط خوبی نبود اما تیم نفت نباید بازنده بازی می‌شد و تنها یک اشتباه داوری موجب شد که یک گل دریافت کردیم.

یزدی ادامه داد: به هواداران قول می‌دهیم ۳ امتیاز بازی قبل را در این بازی جبران خواهیم کرد و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.

سرمربی نفت گچساران در پاسخ به این سوال که چه پیامی برای هواداران خود دارید، افزود: هواداران یار داوزدهم تیم نفت هستند و امیدواریم مانند همیشه در کنار تیم باشند و همچنان مانند گذشته با حوصله به تشویق تیمشان بپردازند چرا که این تشویق روحیه مضاعفی به تیم نفت می‌دهد و از سوی دیگر از لحاظ روحی و روانی کار را برای تیم مقابل سخت می‌کند.

داریوش یزدی در پاسخ این سوال که مشاهده می‌شود بازیکنان تیم نفت به راحتی کارت دریافت می‌کنند، گفت: قطعا ما با بازیکنانی که خارج از مسائل فنی کارت بگیرند برخورد خواهیم کرد و از همین الان با بازیکنانی که خارج از چارچوب فنی کارت دریافت کند جریمه خواهیم کرد و این تصمیمی است که با مدیریت باشگاه گرفته‌ایم و بازیکنان ما باید بدانند حواسشان جمع باشد چرا که ما به تک تک بازیکنان در دیدارهای آینده نیاز داریم.

سرمربی نفت وگاز گچساران در پاسخ به این سوال که با توجه به این مرحله و امکان این وجود دارد در روز آخر به تفاضل گل بهتر نیاز داشته باشید و از این جهت چه برنامه‌ای برای مهاجمین در نظر دارید، تاکید کرد: قطعا ما با این موضوع فکر نخواهیم کرد و ما به این موضوع فکر می‌کنیم که بازی آخر ما کاملا تشریفاتی باشد و با خیال راحت دیدار آخرمان را انجام دهیم.

لیگ دسته دوم فوتبال

نفت و گاز گچساران           شاهین بوشهر

چهارشنبه ۹ فروردین ۹۶ استادیوم بشارت گچساران

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president