آوای جنوب

فرماندار گچساران در جلسه با هیات اجرایی انتخابات شوراها: تاکید فرماندار بر رعایت اصل بی طرفی و امانتداری توسط هیات اجرایی+تصاویر

تاکید فرماندار گچساران بر رعایت اصل بی طرفی و امانتداری توسط هیات اجرایی/ رعایت اصل امانتداری و بیطرفی فضای سالم و نشاط انتخاباتی را بهمراه دارد

اولین جلسه اعضای هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر شهرستان گچساران در فرمانداری برگزار شد .

آوای جنوب

عبدالرحیم رحیمی ضمن پراهمیت خواندن انتخابات پیشرو در کشور و جوامع بین المللی بر نقش اعضای هیات اجرایی درسلامت انتخابات و حضور حداکثری مردم تاکید کرد.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?271357/430

رحیمی با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی و ضرورت سلامت و صحت انتخابات،گفت: اعضای هیأت اجرائی و نظارت و ستاد انتخابات شهرستان به دو اصل امانتداری و اصل بیطرفی متّصف باشند چرا که امانتداری از رأی مردم از طرف دیگر می تواند فضای سلامت و نشاط انتخاباتی را ایجاد نماید.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?271356/429

رحیمی ابراز داشت : هیات اجرایی بازوی توانمندی برای ستاد انتخابات در برگزاری این مانور عظیم سیاسی و اجتماعی کشور هستند و افراد این هیات باید امین مردم بوده و تمام تلاش خود را در صیانت از آراء آنها داشته باشند.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?271358/428

وی افزود: برگزاری انتخابات یکی از مهم ترین وظایف فرمانداریها در کنار تامین امنیت در شهرستان است که در این راستا باید در جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم تلاش شود.

رحیمی با اشاره به لزوم آگاهی مجریان انتخابات از قانون انتخابات اظهار داشت : تمام مجریان انتخابات اعم از اعضای هیات های اجرایی ، اعضای هیات نظارت و… باید با قانون انتخابات آشنا باشند وبه آن تسلط داشته تا بتوانیم در سایه قانون وپیروی از منویات مقام معظم رهبری انتخاباتی خوب و پرشور برگزار کنیم .

وی در ادامه ضمن تشریح وظایف اعضای هیاتهای اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی ، در خصوص تقویم و روز شمار انتخابات شوراها از ابتدا تا پایان انتخابات و اعلام آرائ نهایی کاندیداها مطالبی بیان نمود .

فرماندار گچساران در پایان از اعضای هیات های اجرایی و نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان خواست تا با تعامل وهمکاری با یکدیگر ، در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال » نامگذاری شده است با جدیت در انجام امورات محوله تلاش کنیم .

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. صادق گفت:

    کسانی که بدون اذن نماینده آب نمیخورند ،چگونه میتوانند بیطرف باشند!

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president