آوای جنوب

فرماندار گچساران: اقدامات کم‌نظیر برای رفاه حال مردم گچساران در سال ۹۵/ارتقای چند برابری بسیاری از شاخص‌های توسعه گچساران

فرماندار گچساران از ارتقای چند برابری بسیاری از شاخص‌های توسعه در گچساران خبر داد.

عبدالرحیم رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار کرد: با اشاره به شعار سال گذشته و در راستای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل شهرستان گچساران در زمینه کارهای عمرانی توانسته خوب عمل کند.

آوای جنوب؛

فرماندار گچساران با اشاره به بام نفتی ایران افزود: مفتخر هستم در شهرستانی خدمت می‌کنیم که به عنوان دومین تولید کننده نفت در جنوب کشور موفق شد به تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی نفت دست پیدا کند.

وی به شهرستان سبز اشاره و عنوان کرد: شهرستان گچساران در کشور اولین شهرستانی است که شهر و تمام روستاهای گچساران از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

رحیمی بیان کرد: در زمینه کشاورزی توانسته‌ایم اراضی‌ دشت امامزاده جعفر و هفت روستای تابعه آن به سیستم آبیاری نوین تجهیز شوند و زمین‌های کشاورزی را از آبیاری دیم به آبیاری آبی تبدیل کنیم.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران ابراز کرد: در حوزه آبرسانی به اراضی کشاورزی و زمین‌های دشت‌های امام زاده جعفر، لیشتر و انجام مقدمات کار آبرسانی دشت‌های دشت مور و خان احمد نیز از دیگر اقدامات این حوزه در راستای خدمات رسانی مطلوب به روستاییان و گسترش حوزه کشاورزی است.

فرماندار گچساران ادامه داد: کانال‌کشی بین مزارع و آسفالت جاده‌های مزارع از دیگر اقدامات در حوزه کشاورزی است که در یک سال اخیر انجام گرفته است.

وی به احداث و بهسازی راه‌های مواصلاتی اشاره و عنوان کرد: آسفالت و بهسازی راه‌های مواصلاتی با استان‌های همجوار و همچنین احداث جاده‌های دوبانده از دیگر اقدامات راه و شهرسازی این شهرستان است.

رحیمی با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای این شهرستان خاطرنشان کرد: بیشتر روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان طرح هادی و اصلاح شبکه و همچنین ساخت خانه روستایی در این روستاها انجام شده است.

فرماندار گچساران با اشاره به تجهیزات بیمارستان گچساران گفت: تجهیز بیمارستان شهید رجایی به دستگاه ام‌.آر.ای و سی‌تی‌اسکن و همچنین مجهز شدن بیمارستان به چندین آمبولانس‌ پیشرفته از دیگر اقدامات در زمینه بهداشت و درمان بوده است.

وی عنوان کرد: از آن جایی که ورزش در سلامت جسم و روح آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تاثیراتی شگرف دارد با ایجاد سالن‌ها و چمن‌های ورزشی در سطح شهر و روستاهای شهرستان سعی شده است که در این زمینه خدمات و امکاناتی را برای استفاده همشهریان عزیز فراهم کنیم.

رحیمی به خدمات شهری که توسط شهرداری در شهر دوگنبدان انجام شده اشاره و بیان کرد: احداث چندین بوستان و فضاهای سبز و همچنین آسفالت بسیاری از معابر خاکی در این شهر از اقدامات خوب در این زمینه برای شهروندان بوده است.

وی افزود: یکی از طرح‌های مهمی که در شهر دوگنبدان در حال انجام است و برای مسوولان استانی و شهرستانی حائز اهمیت است مقاوم سازی و نوسازی بافت فرسوده دوگنبدان بوده که در حال حاضر در حال انجام است و تاکنون پیشرفت خوبی نیز داشته است.

رحیمی با اشاره به تجهیز فرودگاه این شهرستان و افزایش پروازها اظهار کرد: با تجهیز این فرودگاه و افزایش پروازها به هفته‌ای سه پرواز گام دیگری در خدمات رسانی به مردم صورت گرفته است که نباید نادیده گرفته شود.

فرماندار گچساران با اشاره به حوزه آب و فاضلاب دوگنبدان گفت: اصلاح شبکه آب و فاضلاب و برق از دیگر پروژه‌های مهمی بود که در این مدت با سعی و تلاش به بار نشست.

وی به استعدادهای درخشان فرزندان این شهرستان در زمینه ورزش اشاره و عنوان کرد: در کنار تمام پروژه‌های عمرانی نمی‌توان شایستگی فرزندان و ورزشکاران و مدال آوران گچسارانی را در زمینه‌های علمی، ورزشی، و هنری نادیده گرفت و به آن افتخار نکرد.

رحیمی با اشاره به نزدیکی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمن دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: با حضور حماسی و پر شور خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مشت محکمی به دهن یاوه‌گویان و دشمنان انقلاب زده و موجب اقتدار بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی ایران گردیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president