آوای جنوب

هفته دوم مرحله دوم لیگ دسته دو:

روزی که تیم های دیگر برای نفت گچساران بازی کردند

بر اساس این گزارش ،تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در این دیدار با نتیجه یک بر صفر مغلوب شهرداری همدان شد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته دوم مرحله دوم لیگ دسته دو در همدان و در مقابل میزبان خود تیم شهرداری همدان تن به شکست داد.

آوای جنوب

 

این بازی که از ساعت ۱۵ روز پنج شنبه ۲۶ اسفند در زیر بارش شدید باران و در ورزشگاه قدس همدان انجام شد با برتری یک بر صفر بسود تیم میزبان به پایان رسید تا نفتی های گچساران اولین شکست خود در این مرحله را متحمل شوند.

تک گل این بازی در توسط محسم وفایی در دقیقه ۵۵ به ثمر رسید تا تیم شهرداری همدان پس از شکست در نخستین بازی خود در مرحله دوم بتواند از این بازی خانگی سه امتیاز را بدست آورد.

نفتی های گچساران در این دیدار با ترکیب زیر وارد زمین مسابقه شدند :

هادی زرین ساعد ،ساسان شیرمردی ،علی جهانگیری،عماد قاسمی ،مصطفی نوبخت، کریم شاوردی،محمد نوروزی ،مرتضی حیدری، علی کرمی، سعید عنافچه ، فرشید پاداش

همچنین تعویضهای این تیم بدین صورت انجام گرفت که ابتدا هادی خنیفر بجای سعید عنافچه به بازی آمد و سپس محمد امین مزرعه بجای مصطفی نوبخت وارد بازی شد همچنین تعویض سوم هم در ترکیب نفتی ها صورت نگرفت.

نیمه اول این بازی از سوی هر دو تیم کاملا با احتیاط آغاز شد و بدلیل حساسیت بالای بازیهای این مرحله در نیمه اول بیشتر شاهد درگیری های فیزیکی در میانه میدان بودیم و همچنین داور این بازی چندین مرتبه در با سود های مکرر خود باعث ایجاد تنش های زیادی در جریان بازی شد تا اینکه نیمه اول با نتبجه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم و در شرایطی که نفتی ها کاملا با اهداف تهاجمی سعی در گلزنی داشتند در یک موقعیت ضد حمله تیم شهرداری همدان توانست از اولین فرصت خود در این بازی نهایت استفاده را ببرد و گل اول این بازی را در دقیقه ۵۳ توسط محسن وفایی به ثمر برساند.

در ادامه شاگردان داریوش یزدی چندین موقعیت خوب مقابل دروازه حریف ایجاد کردند که در زدن گل مساوی ناکام بودند و در این بازی نتوانستند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند و اخراج عماد قاسمی مدافع نفتی ها در دقیقه ۸۱ کار را برای این تیم سخت تر کرد و در مقابل دفاع مستحکم حریف راه به جای نبردند

همچنین در ثانیه های پایانی ضربه زیبای فرشید پاداش در آستانه ورود به دروازه حریف توسط دروازبان این تیم به کرنر فرستاده شد تا تیم همدانی پیروز این بازی حساس و مهم شود.

از نکات بارز این بازی می توان به داوری ضعیف این دیدار اشاره کرد که در بسیاری از صحنه ها سوت های فراوانی بسود تیم میزبان به صدا درآورد تا با توقف های بی مورد بازی کمک زیادی به نگه داشتن نتیجه از سوی تیم شهرداری همدان صورت بگیرد و اینکه در دقیقه ۸۱ مدافع نفت را هم با اخراج از بازی این تیم را ده نفره کرد.

همچنین تعدادی از هواداران پرشور و همیشه حامی تیم نفت گچساران در محل برگزاری بازی حضور داشتند و با وجود بازش شدید باران تا انتهای بازی به حمایت از تیم محبوب خود پرداختند.

بدین ترتیب تیم نفت و گاز گچساران آخرین بازی خود در سال ۹۵ را شکست خورد تا با کسب سه امتیاز از دو بازی در رده سوم گروه اول قرار بگیرد.

بر اساس نتایج دیگر تیم ها در این گروه هر چند نفت گچساران در بازی نتیجه را واگذار کرد اما با تساوی دیگر بازی این گروه و بردها در این گروه باید گفت امروز دیگر تیم ها برای نفت گچساران بازی کردند.

نتایج هفته دوم از مرحله پایانی لیگ دسته دوم گروه اول:

شاهین شهرداری بوشهر۱  – ۰ هف سمنان

شهرداری همدان ۱ – ۰ نفت و گاز گچساران

شهرداری تبریز ۰ – ۰ اروند خرمشهر

 

همچنین بازی بعدی این تیم در هفته سوم در روز ۹ فروردین در گچساران و در ورزشگاه شهید بشارت میزبان تیم شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president