آوای جنوب

آنچه در انتخابات هیأت اجرایی شورای شهر گچساران گذشت/ رحیمی: فرماندار بر اساس قانون آنهایی که معتمد فرماندار هستند را انتخاب می کند/وظیفه شورا فقط انتخاب شهردار نیست+تصاویر

اعضای هیأت اجرایی انتخابات شورای شهردوگنبدان انتخاب شدند.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، صبح امروز نشست انتخاب اعضای هیأت اجرایی انتخابات شورای شهر گچساران به منظور رای‌گیری از میان این افراد و معرفی هشت نفر به عنوان اعضای اصلی در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد.

آوای جنوب/ علی مراد کاظم پور

فرماندار گچساران در این نشست اظهار کرد: بر اساس زمان بندی برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اعضای هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان گچساران با رای معتمدین و حضور اعضاء محترم هیأت نظارت انتخاب می‌شوند.

رحیمی ادامه داد: باید همه کمک کنیم که انتخاباتی پرشور را در سراسر کشور رقم بزنیم.

وی افزود: براساس برنامه زمانبندی روز گذشته با دعوت از ۳۰ نفر معتمدین محلی به جهت برگزاری انتخابات، تعداد هشت نفر به عنوان عضو اصلی و پنج نفر به عنوان عضو علی‌البدل هیأت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی انتخاب می‌شوند.

فرماندار گچساران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر فردی از فیلتر شورای نگهبان بگذرد و به مردم برای کاندیداتوری معرفی شود برای ما تفاوتی ندارد و ما وظیفه داریم حضور حداکثری را در انتخابات با برگزاری انتخابات سالم رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های شهدا و نظام و انقلاب است گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای از هر چیزی برای ما مهم‌تر است.

فرماندار گچساران تاکید کرد: نباید اجازه دهیم دشمنان کشور ما سوءاستفاده کنند چرا که آنها به دنبال این هستند که با ایجاد تفرقه، وحدت ما را از بین ببرند.

رحیمی ادامه داد: با نگاهی به وظایف و اختیارات شورای شهر باید اذعان کرد، وظایف شورای شهر به این معنی نیست که فقط شهردار را انتخاب کنند و در شهرداری خلاصه نمی‌شود.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان تصریح کرد: اعضای شورای شهر اگر وظایف خود را بدانند بعد از نمایندگان مجلس وظایف سنگینی برعهده آنها است.

رحیمی بیان کرد: انتخابات شورای شهر برای ما حائز اهمیت است و همه باید با همکاری یکدیگر زمینه‌ای را فراهم کنیم تا انتخاباتی پرشور را برگزار کنیم.

وی با اشاره به انتخاب این ۳۰ نفر به عنوان معتمدین فرماندار ابراز کرد: در گچساران یک سنتی از قدیم رسم بوده است اما فرماندار شهر بر اساس قانون از بین همشهریان خود آنهایی که معتمد شخص فرماندار هستند را به عنوان معتمد انتخاب می‌کند تا از بین آنها اعضای اصلی و علی‌البدل انتخاب شوند.

فرماندار گچساران ادامه داد: سعی ما بر این بوده کسانی انتخاب شوند که تجربه لازم را در این زمینه داشته باشند.

رحیمی اظهار کرد: بر اساس قانون فرماندار، رئیس اداره آموزش و پرورش و رئیس اداره ثبت به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی هستند که با اضافه شدن این ۸ نفر این تعداد به ۱۱ نفر خواهد رسید.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، تعداد ۳۰ نفر از معتمدین از سوی فرماندار دعوت شده بودند که تعداد ۲۵ نفر در جلسه حضور یافتند.

بر اساس این گزارش، این تعداد باید پس از برگزاری انتخابات در میان خود ۸ نفر را به عنوان اعضای اصلی و ۵ نفر را به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب کنند.

در ادامه جلسه ۱۵ نفر به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کردند و رای‌گیری آغاز شد.

در پایان ساسان مرادی، عبدالوهاب پورالحسینی، قدرت دشتی، رامین ملکی، خانم محمودی، افشاری، نوذر محمدی، سید محمد طاهری به عنوان ۸ نفر اصلی هیأت اجرایی شهر دوگنبدان انتخاب شدند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گچساران گفت:

    این انتخاباتی که برگزار شد برای این چند نفر معلوم هست که در انتخابات شورا وسیاست جمهوری چها شود.خدا به خیر بگذره

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president