آوای جنوب

تفکر حرفه‌ای مربی نفت گچساران برگ برنده‌ای برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال ایران

تفکر حرفه‌ای داریوش یزدی مربی نفت گچساران برگ برنده‌ای برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال ایران است.

یادداشت/علی‌مراد کاظمپور

تفکر حرفه‌ای داریوش یزدی مربی نفت گچساران برگ برنده‌ای برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال ایران است.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال فردا پنج شنبه در همدان به مصاف تیم شهرداری همدان می‌رود.

با نگاهی به روند بازی‌های این تیم باید اذعان کرد در بین تیم‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشورمان تیم فوتبال نفت نسبت به دیگر تیم‌های لیگ دو یک سر و گردن بالاتر است.

نفتی‌ها که امسال داریوش یزدی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده بودند مشخص بود مدیریت باشگاه از همان ابتدا نگاهشان صعود به لیگ دسته اول است.

داریوش یزدی سرمربی نفتی‌های گچساران که در کنار خود افشین کمایی را نیز به همراه دارد هر دو تجربه بازی در تیم‌های بزرگ را دارند.

با نگاهی به تمرینات تیم نفت گچساران و تفاوت آن با دیگر تیم‌ها مشخص می‌شود نفت امسال حرفه‌ای تمرین می‌کند و نگاهشان حرفه‌ای‌تر شده است.

آنالیز تیم‌ها در اتاق‌های کادر فنی و بعد از آن تحلیل و آنالیز تیم‌ها به همراه بازیکنان و کادر فنی کاری است که این روزها تیم‌های لیگ برتری انجام می‌دهند.

راقم که خود تمرینات چندین تیم لیگ برتری را از نزدیک دیده‌ام اعتراف می‌کنم تمرینات نفتی‌ها حرفه‌ای‌تر نسبت به سالهای گذشته برگزار می‌شود.

چیزی که این روزها در تمرینات نفت موج می‌زند خواستن است و این چیزی است که در تک تک چهره بازیکنان این تیم می‌توان مشاهده کرد.

بازیکنانی که این روزها برایشان فرقی ندارد چه کسی در درون زمین است و این نشان دهنده وحدت و همدلی در تیم است.

با تقسیم کردن روند بازی‌های نفت گچساران این تیم تاکنون از جبهه اول با موفقیت عبور کرده است و این روزها در جبهه‌ای دیگر برای صعود به مصاف حریفان می‌روند.

با برنامه‌ریزی‌هایی که این تیم و مربی خوش‌فکرش انجام داد موفق شد در دو جبهه صعود از مرحله اول لیگ دسته دوم و جام حذفی عبور کند.

حذف تیم استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور تیمی که همین شب گذشته با تیم لخویا قطر جانانه مبارزه کرد و در ادامه حذف تیم فولاد خوزستان توسط نفتی‌های گچساران با سرمربی‌گری داریوش یزدی چیز ساده‌ای نبود که به توان به سادگی از آن گذشت.

تیمی که موفق شد امیر قلعه‌نویی و تراکتورسازی را به گچساران بکشاند و در مقابل این تیم هم به سادگی تسلیم نشد.

روزی که داریوش یزدی در گفت‌وگو با رسانه‌ها بیان کرد که راه‌های نفوذ تیم تراکتورسازی را به خوبی می‌شناسیم شاید خیلی‌ها این را یک رجز می‌دانستند اما در زمین بازی مشاهده کردیم تیم یزدی به راحتی به قلب تیم تراکتورسازی با آن همه بازیکن میلیاردی‌ می‌زد.

باید اذعان کرد نتایج درخشان تیم نفت در جام حذفی به نوعی به ضرر این تیم شده بود چرا که هر تیمی در لیگ دسته دوم در مقابل نفتی‌ها با انگیزه ظاهر می‌شد به گونه‌ای که حتی با تساوی در مقابل نفتی‌ها جشن و پایکوبی می‌کردند.

حالا چشمان تیزبین داریوش یزدی صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشورمان است شاگردان دایوش یزدی که در اولین دیدارشان تیم هف سمنان را با شکست بدرقه کردند فردا برای ادامه به روند پیروزی‌هایشان به مصاف شهرداری همدان می‌روند.

شاگردان یزدی در حالی به مصاف شهرداری همدان می‌روند که مرحله اول مسابقات بیشترین گل زده را در بین تیم‌ها داشتند و این کار را برای هر دفاعی سخت می‌کند.

از سوی دیگر خط دفاع نفتی‌ها به گونه‌ای منسجم عمل می‌کند که راه نفوذ به این تیم سخت است.

شهرداری همدان در حالی میزبان نفت گچساران است که در هفته قبل در مقابل شهرداری تبریز ۲ بر صفر شکست خورده‌اند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president