آوای جنوب

یک گچسارانی مدیرعامل شرکت نفت خزر شد

با صدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، محسن دلاویز به عنوان مدیر عامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت نفت خزر منصوب شد.

با صدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، محسن دلاویز به عنوان مدیر عامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت نفت خزر منصوب شد.

به گزارش آوای جنوب، در حکم علی کاردر خطاب به دلاویز آمده است: «بنا به پیشنهاد معاون مدیرعامل در توسعه و مهندسی و با عنایت به مراتب تعهد و شایستگی، جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیر عامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت نفت خزر منصوب می شوید.

برنامه ریزی جامع و ساماندهی مدیریت، اجرای طرح های اکتشاف نفت و گاز در حوزه دریای خزر و تسریع در ایجاد زیرساخت های مورد نیاز با هدف بهره برداری از منابع هیدروکربوری حوزه مذکور از جمله اولویت های کاری جنابعالی است.
امید است با استعانت از خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»
شرکت نفت خزر، شرکت خدمات نفت و گاز ایرانی است، که یکی از پنج شرکت اکتشافی و تولیدی زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران به‌شمار می‌آید.

این شرکت در سال ۱۳۷۷ تاسیس شد و هم‌اکنون در زمینه اکتشاف، توسعه و تولید منابع هیدروکربوری در منطقه خزر شامل سه استان ساحلی گیلان، مازندران و گلستان، همچنین آب‌های ایران در دریای خزر فعالیت می‌نماید.

نظارت بر اجرای کلیه قراردادهای بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های خارجی جهت مطالعه و توسعه میادین نفتی در دریای خزر و همچنین نظارت بر مسائل زیست محیطی مرتبط با عملیات اکتشاف و توسعه ذخایر نفت و گاز در دریای خزر نیز به عهده شرکت نفت خزر می‌باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گچسارانی گفت:

    تبریک می گوییم و افتخار می کنیم.موفق وموید باشید.

  2. حاج باشتی گفت:

    سلام.
    موفقیت و سلامتی توام با سعادت و رستگاری جنابعالی را ازخداوند اروزومندیم
    حاج باشتی

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president