آوای جنوب

فرماندار گچساران: کاندیداهای شوراها از تبلیغات زودهنگام در گچساران پرهیز کنند

فرماندار گچساران گفت: کاندیداهای شوراها از تبلیغات زودهنگام در گچساران پرهیز کنند.

فرماندار گچساران گفت: کاندیداهای شوراها از تبلیغات زودهنگام در گچساران پرهیز کنند.

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان که با حضور اعضای شورای تامین و روسای ادارات این شهرستان که در سالن فرمانداری برگزار شد با اشاره به انتخابات پیشرو بیان کرد: انتخابات از روز ۲۵ اسفندماه به صورت رسمی آغاز می‌شود.
فرماندار گچساران افزود: در این زمینه یک هیأت اجرایی برای انتخابات شورای شهر و یک هیأت اجرایی برای روستا و یک ستاد بازرسی و همچنین یک هیأت نظارت بر انتخابات فراهم شده است.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران با بیان اینکه در انتخابات تمام دستگاه‌های اداری باید همکاری لازم را داشته باشند، افزود: بر اساس قانون ۲۱ انتخابات ریاست جمهوری و قانون ۶۰ شورای شهر هر نیازی که رئیس حوزه انتخابیه هر امکاناتی اعم از دولتی و غیردولتی مکلف شده در اختیار انتخابات قرار بگیرند.

رحیمی با اشاره به ثبت‌نام کاندیدای شورای شهر و روستا خاطرنشان کرد: در روز ۳۰ اسفند اولین روزثبت‌نام شورای شهر و روستاها آغاز می‌شود.

فرماندار گچساران اظهار کرد: طبق قانون در بررسی پرونده‌ کاندیداها که قصد دارند کاندیدای انتخابات شورای‌ شهر و روستا شوند تخلفی وجود داشته باشد مانند تبلیغات زودهنگام یک نوع تخلف برای آنها محسوب می‌شود و در پرونده ثبت‌نام آنها ثبت می‌شود.

وی با بیان این‌که کاندیدا در زمان اعلام شده برای ثبت‌نام مراجعه کنند،ادامه داد: کاندیداها در شهر برای ثبت‌نام به فرمانداری و در روستا به بخشداری‌ها مراجعه کنند.

فرماندار گچساران با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری گفت: بحث انتخابات ریاست جمهوری یک بحث ملی است و دغدغه مقام معظم رهبری و مسوولان در این زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و دشمنان به دنبال آن هستند که میان ملت و مسوولان نظام جمهوری اسلامی تفرقه بیفکنند.

رحیمی با اشاره به انتخاب رئیس جمهور تصریح کرد: هر شخصی که به عنوان رئیس جمهور در این مملکت انتخاب می‌شود یعنی آنکه از فیلتر نظام و جمهوری گذشته و تایید شده نظام است.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران اذعان کرد: با مشارکت حداکثری در انتخابات می‌توانیم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنیم و کسانی که خود را طرف‌دار ولایت و دوستدار نظام جمهوری اسلامی هستند در این امر شرکت و به برخی شایعات نباید دامن بزنند.

فرماندار گچساران عنوان کرد: این دولت متعلق به نظام است و ما اگر بخواهیم دولت را نقد کنیم باید نقد منصفانه باشد و ما نباید بیاییم با نقد غیرمنصفانه با اذهان مردم بازی کنیم و موجب مخدوش شدن چهره دولت و این نظام شویم.

وی به نرخ تورم اشاره و عنوان کرد: نرخ تورم به ۴۲ درصد رسیده بوده که در حال حاضر به تک رقمی رسیده است.

رحیمی با اشاره به بدهی دولت قبل گفت: دولت ۲۵۰ هزار میلیارد ریال بدهی داشته، طرح‌های عمرانی نیمه تمام زیادی در کل کشور به جا مانده بود.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: بالاترین هر چیزی در این دولت حمایت مقام معظم رهبری و تلاش مسوولان و سایر قبا در کنار هم موجب شده که رشد اقتصادی از ۶ درصد به ۱۱ درصد رسیده است و تورم در این دولت کنترل شد.

وی اذعان کرد: اُبهت نظام جمهوری اسلامی به جایی رسیده است که در مذاکرات همه به یک طرف و کشور ایران در یک طرف دیگر قرار می‌گیرد.

رحیمی با اشاره به توصیه‌های امام راحل گفت: توصیه امام خمینی(ره) به مسوولان آن بود که گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه بدهند تا مردم بدانند این دولت چه خدماتی را به مردم ارائه داده است.

وی با اشاره به انشعاب فاضلاب در گچساران گفت: دوگنبدان بعد از گذشت ۵۰ سال دارای فاضلاب شهری شده است.

رحیمی ادامه داد: تعداد ۱۵۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان به مرحله مقاوم سازی و نوسازی رسیده است که در ماه گذشته نیز افتتاح شد.

فرماندار گچساران افزود: احداث دو بیمارستان، احداث راه و جاده روستایی و شهری اینها همگی از عملکرد این دولت در این شهرستان بوده است.

وی با اشاره به اختصاص آب سد کوثر به این منطقه گفت: آب شرُب برای منطقه گچساران از سدکوثر در نظر گرفته نشده بود اما باتلاش مسوولان آب کل این شهرستان از سد کوثر تامین می‌شود.
رحیمی افزود: با افتتاح سدچم‌شیر کل زمین‌های دشت بلوط، باباکلان از آب سدچم‌شیر نیز استفاده خواهند کرد.

فرماندار گچساران تصریح کرد: تمام امکانات متعلق به نظام جمهوری اسلامی است و باید این گزارشات را به سمع مردم و ملت رساند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president