آوای جنوب

تحویل خودروی نو با لاستیک وصله زده به مشتری کهگیلویه و بویراحمدی + تصویر

اخیرا در کهگیلویه و بویراحمد ، خودروی وانت نیسانی تحویل مشتری شده که دارای نقص عجیبی است .

در بازار انحصاری خودروسازان ایرانی هر از چند گاهی برخی خبرها از نقص در خودروهای صفر به مشتریان منتشر می شود که تقریبا برای خریداران به امری عادی تبدیل شده است. اما اخیرا در کهگیلویه و بویراحمد ، خودروی وانت نیسانی تحویل مشتری شده که دارای نقص عجیبی است .

آوای جنوب؛

خودروی وانت نیسانی که توسط اداره کل فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد خریداری شده و تولید اواخر بهمن است تیوپ لاستیک آن کارکرده از آب درآمد.
مسئول نقلیه اداره کل فنی وحرفه ای استان به خبرنگار بسته خبری گفتن نگین خبرگزاری صداوسیمای کهگیلویه وبویراحمد گفت:بلافاصله پس از تحویل خودروی نو که هنوز پلاک هم ندارد متوجه پنچری آن شدم و در مراجعه به پنچرگیری متوجه شدم که تیوپی که برروی این خودرو سوار شده کارکرده و از قبل پنچر و وصله خورده است.
 تحویل خودروی نو با لاستیک وصله زده به مشتری کهگیلویه و بویراحمدی + تصویر
محمد براتی با اشاره به اعتمادی که به نمایندگی های ایران خودرو وجود دارد و مردم از این نمایندگی ها اقدام به خرید محصولات می کنند افزود:باید نظارت بشتری بر این نمایندگی های خودرو شود تا در حق خریداران اجحاف نشود به نمایندگی فروش سایپا دریاسوج مراجعه کردم وآنها با بیان اینکه ما خریدار و فروشنده هستیم اظهار بی اطلاعی کردند
با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president