آوای جنوب

آنچه در اختتامیه کلاس مربی‌گری C فوتبال در گچساران گذشت/ از حرف‌های دلی داریوش یزدی تا مجری گری نوذر رودنیل+تصاویر

با حضور مسؤولان ورزش گچساران مراسم اختتامیه کلاس مربی‌گری درجهC فوتبال این شهرستان برگزار شد.
به گزارش آوای جنوب از گچساران، عصر امروز کلاس مربی‌گری درجه C فوتبال که با تدریس داریوش یزدی از مدافعین سابق استقلال تهران در گچساران برگزار شده بود به کار خود پایان داد.
آوای جنوب/ علی مراد کاظم پور

بر اساس این گزارش سید عبدالکریم قاضی‌فر رئیس هیأت فوتبال شهرستان گچساران در آیین اختتامیه این کلاس اظهار کرد: خوشحال هستم که به عنوان یک خادم در عرصه ورزش امروز پیشکسوتان فوتبال شهرستان دعوت هیأت فوتبال را پذیرفتند و در جمع حاضر شدند.

وی ادامه داد: پیشکسوتان ورزش سرمایه اصلی و کارنامه درخشان ورزشی این شهرستان هستند.

قاضی‌فر عنوان کرد: کلاس مربی‌گری درجه c فوتبال با همکاری و نظارت فدراسیون فوتبال، هیأت فوتبال استان و شهرستان و همکاری خوب و صمیمانه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به مدت یک هفته برگزار شد.

 

وی بیان کرد: باید بپذیریم که فوتبال امروز دنیا به سرعت در حال پیشرفت است و مربیان ما نیز باید همگام با دیگر مربیان کلاس‌های مربی‌گری را طی نمایند.

قاضی‌فر ابراز کرد: همان گونه که پیشکسوتان فوتبال شهرستان می‌دانند فوتبال گچساران در روزگاری بزرگان بسیاری در فوتبال داشت.

وی تصریح کرد: هیأت فوتبال شهرستان گچساران برنامه‌ریزی کاملی در راستای آینده‌نگری نسل جدید فرزندان این شهرستان در دستور کار خود قرار داده است که امیدواریم بتوانیم با کمک شما این شهرستان را به روزهای اوج خودش برگردانیم.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان گفت: از امروز که این کلاس‌ها به اتمام رسیده است به دنبال برنامه‌ریزی برای ادامه ارتقاء مربیان هستیم.

در ادامه داریوش یزدی مدرس این کلاس اظهار کرد: امروز خوشحال از این که در جمع شما پیشکسوتان فوتبال شهرستان گچساران هستم چرا که شما پیشکسوتان سرمایه اصلی ورزش در کشور هستید.

مدافع سابق استقلال تهران گفت: امروز به جرات باید گفت چیزی که در وجود شما پیشکسوتان بود عشق و صداقت بود و این بزرگترین سرمایه و علم است که در هیچ کلاسی تدریس نمی‌شود.

داریوش یزدی که سرمربی‌گری نفت گچساران را نیز بر عهده دارد، اذعان کرد: خوشحالم در استانی هستم که مردمانش در این مدت ما را شرمنده خود کردند و در مدتی که در نفت گچساران حضور دارم به هر نقطه از استان که رفتم انسان‌های بزرگی را دیدم که به ما احترام ویژه‌ای گذاشته‌اند و یکی از دلایل حضورم بافت این منطقه به زادگاه خود من یعنی مسجدسلیمان است.

وی با توصیه به مربیان کلاس عنوان کرد: بودن در کنار پیشکسوتان و استفاده از تجربیات آنها می‌تواند در آینده فوتبال و زمینه‌سازی یک فوتبال پاک به جامعه ورزش کمک کند چرا که کلاس درس آنها عشق و صداقت است.

یزدی ادامه داد: در دوران ورزشی‌ام همیشه خود را کوچک تمام پیشکسوتان می‌دانم و برای آنها احترام خاصی قائل هستم دست شما پیشکسوتان گچساران را به گرمی می‌فشارم.

وی اذعان کرد: در طول برگزاری کلاس به صورت تئوری و عملی تدریس را آغاز کردیم و امروز نیز مراسم نهایی را با حضور شما پیشکسوتان برگزار می‌کنیم.

سرمربی نفت و گاز گچساران که این روزها تیمش به مرحله دوم لیگ دسته دوم راه پیدا کرده است با درخواست از پیشکسوتان فوتبال گچساران گفت: به عنوان مربی نفت گچساران از شما پیشکسوتان فوتبال این شهر می‌خواهم که همواره در کنار ما باشید.

وی با بیان این‌که تیم فوتبال نفت گچساران به روی پیشکسوتان فوتبال این شهر باز  است گفت: قطعا شما دلسوزان فوتبال این شهر هستید و امیدواریم با کمک شما و همراهی قلبی شما مقدمات صعود نفت گچساران به لیگ یک فراهم شود.

مدافع سابق استقلال تهران خاطرنشان کرد: شما کوله باری از تجربه هستید که امروز خوشحال هستم که در جمع شما هستم و قطعا حضور شما در کنار تیم نفت گچساران مایه دلگرمی تیم فوتبال شهرستان خواهد بود.

در ادامه  فریدون عبدالخانی رئیس اداره ورزش و امور جوانان گچساران نیز در جمع پیشکسوتان و مربیان حاضر در کلاس اظهار کرد: امروز باید اذعان کرد که هیأت فوتبال شهرستان با دست خالی کارهای بزرگی انجام داده است.

وی با تقدیر و تشکر از رئیس هیأت فوتبال گچساران عنوان کرد: با توجه به شرایط مالی فعالیت در هیأت فوتبال کاری سخت است که خوشبختانه رئیس هیأت فوتبال شهرستان دلسوزانه در این چند سال فعالیت کرده است.

عبدالخانی در ادامه از امور ورزش شرکت نفت گچساران نیز برای همکاری در برگزاری کلاس تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیدواریم که این کلاس‌ها در رشد و آینده فوتبال شهرستان تاثیر خود را بگذارد.

نوذر رودنیل کارشناس برجسته داوری کشورمان مجری گری این مراسم را امشب برعهده داشت که ثابت کرد می تواند در مجری گری هم حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

بر اساس این گزارش، در پایان با حضور پیشکسوتان و رئیس هیأت فوتبال گچساران و همچنین  رئیس امور ورزش نفت گچساران، رئیس ورزش قهرمانی نفت گچساران و نوذر رودنیل از کارشناسان داوری فوتبال مدرک مربی‌گری درجه  cبه مربیان شرکت کننده در کلاس که موفق شدند مراحل آزمون را طی کنند اعطا شد.

برای باز شدن تصاویر کمی صبر کنید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president