آوای جنوب

حمایت حوزه علمیه سفیران هدایت یاسوج از تحصن و تجمع ائمه جمعه و حوزه‌های علمیه خراسان

معاون حوزه علمیه سفیران هدایت مرکز کهگیلویه و بویراحمد از حمایت حوزه علمیه سفیران هدایت یاسوج از تحصن و تجمع ائمه جمعه و حوزه‌های علمیه خراسان رضوی، شمالی و جنوبی خبر داد.

معاون حوزه علمیه سفیران هدایت مرکز کهگیلویه و بویراحمد از حمایت حوزه علمیه سفیران هدایت یاسوج از تحصن و تجمع ائمه جمعه و حوزه‌های علمیه خراسان رضوی، شمالی و جنوبی خبر داد.

حجت‌الاسلام کمال فتاح‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: در این روزگار پرتلاطم دشمنان قسم خورده انقلاب به هر وسیله‌ای می‌خواهند مملکت اسلامی را مورد تهاجم قرار دهند.

معاون حوزه علمیه سفیران هدایت مرکز کهگیلویه و بویراحمد، افزود: آحاد مردم باید دوشادوش همدیگر در کنار رهبر انقلاب مواظب نفوذ سلطه‌گران و معاندان اسلام و انقلاب باشند.

وی با اشاره به ناآگاهی برخی از افراد و حتی مسوولان در باز کردن راه‌های نفوذ دشمن به کشور، تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای از میان همین امت دانسته یا نادانسته معبر را برای ورود دشمنان به کشور باز می‌کنند.

این مسوول به سخنان استاندار خراسان جنوبی در جمع هنرمندان اشاره کرد و یادآور شد: وی در جمع هنرمندان عنوان کرده است که «رقص زن و مرد به اسلام و مسلمین لطمه‌ای وارد نمی‌کند».

فتاح‌زاده با بیان اینکه این سخن حکم اسلام را زیر سوال برده است، گفت: انتظار می‌رفت وی پس از ایراد این سخن فورا عذرخواهی کند اما متاسفانه انجام ندادن این اقدام ثابت کرد که وی عمدا این سخنان را بیان کرده است.

معاون حوزه علمیه سفیران هدایت یاسوج، استاندار خراسان جنوبی را نماینده رئیس جمهور در این استان دانست و گفت: این فرد به راحتی احکام اسلامی را زیر سوال می‌برد و به جای اینکه به رفع مشکلات معیشتی، اقتصادی و به ویژه بیکاری جوانان استان خراسان جنوبی بپردازد چنین جملات سخیفی را به کار برده است.

وی با اشاره به سابقه بیان چنین جملاتی از زبان استاندار خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: وی در گذشته نیز گفته بود: «برگزاری یادواره شهدا را در آستانه انتخابات کمتر کنید» که هنوز هم نمی‌دانیم برگزاری یادواره شهدا چه زیانی برای این شخص داشت که چنین حرف‌هایی به زبان آورد.

این مسوول ضمن محکوم کردن سخنان هنجارشکن استاندار خراسان جنوبی و اعلام حمایت از تحصن ائمه جمعه و حوزه‌های علمیه استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، یادآور شد: رئیس جمهور باید به همان انگیزه که از لغو یک سخنرانی نماینده اظهار شرمندگی می‌کند، از سخنان هنجارشکن این نماینده خود در استان خراسان جنوبی اظهار شرمندگی کرده و وی را عزل کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president