آوای جنوب

داریوش یزدی: هواداران نفت گچساران سنگ تمام گذاشتند/امیدواریم بتوانیم پاسخ این همه محبت را بدهیم

داریوش یزدی گفت: خدا را شاکرم که امروز توانستیم در یک بازی مهم با حمایت هواداران خونگرم گچسارانی و جنگندگی بازیکنانم پیروز شویم.

داریوش یزدی در گفت‌وگو با آوای جنوب،در گچساران پس از پیروزی ارزشمند تیم نفت و گاز گچساران در مقابل تیم هف سمنان اظهار کرد: خدا را شاکریم که توانستیم با پیروزی این بازی را به پایان برسانیم و نتیجه تلاش همه بچه‌ها با پیروزی حاصل شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ادامه داد: در طول هفته تمرینات تیم نفت و گاز گچساران را بر اساس شناختی که از تیم هف سمنان داشتیم، انجام شد.

سرمربی نفت گچساران با بیان این‌که تیم هف سمنان در این بازی یک تیم سمج و یک دنده بود که تنها به دنبال تخریب بازی بود و سعی داشت بازی را به حاشیه ببرد.

مدافع سابق استقلال تهران که این روزها برروی نیمکت نفت گچساران می‌نشیند، افزود: تمام هدف تیم فوتبال هف سمنان این بود که بتواند در بازی وقفه ایجاد کنند و با نگه داشتن بازی به فکر کسب تساوی در زمین ما بودند تا بتوانند یک امتیاز را کسب کنند.

یزدی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تغییراتی که در نیمه دوم انجام دادیم بچه‌ها موفق شدند قفل دروازه حریف را باز کنند.

سرمربی نفت گچساران یادآور شد: خدا را شاکر هستیم که هوادارانی داریم که حتی تا آخرین دقیقه‌های بازی که گل پیروزی را به ثمر نرسیده بود با تمام وجودشان ما را تشویق کردند.

یزدی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم پاسخ این همه محبت هوادارانمان را با صعود به لیگ یک بدهیم.

وی در خصوص پنالتی که توسط فرشید علیزاده در آخر نیمه اول نتوانست به گل تبدیل کند، گفت: وقتی پنالتی گل نشد فشار بر روی تیم‌ها بیشتر شد ولی فراموش نکنیم بازیکن‌ها بزرگ دنیا هم پنالتی‌هایشان را از دست می‌دهند و این طبیعی است و هیچ جای نگرانی وجود ندارند و باید گفت فرشید علیزاده یکی از بهترین بازیکن‌های این استان و کشور است و امیدوار هستیم در بازی‌های بعدی فرشید علیزاده و بقیه بچه‌ها اشتباهات خود را جبران کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president