آوای جنوب

دلایل فقر و بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد از نگاه عدل هاشمی

دلایل فقر و بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد از نگاه عدل هاشمی

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: راه توسعه کهگیلویه و بویراحمد رفتار صادقانه با یکدیگر است

آوای جنوب

عدل هاشمی‌پور عصر پنج‌شنبه در آیین افتتاح طرح تجمیع آبیاری تحت فشار دشت امامزاده جعفر و روستاهای تابعه که با حضور مسوولان استانی و نمایندگان و مسولان شهرستانی در روستای خربل برگزار شد، اظهار کرد: امروز ما باید هم با خود و هم با مردم صداق باشیم و صداقت را اولویت کاری خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: امروز خوشحال هستم که با الگوگیری از استان‌های توسعه یافته، استان کهگیلویه و بویراحمد در حال تبدیل به استانی توسعه یافته است.

نماینده مردم کهگیلویه افزود: اگر استانی مانند یزد که کویرنشین بود توسعه پیدا کرد دلیل اصلی آن بود که چپ و راست و تمام تشکل‌ها و جریانات سیاسی و فکرها دور هم جمع شدند و اختلافات را کنار گذاشتند تا استانشان را ساختند.

هاشمی‌پور با اشاره به ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چرا ما باید با این همه نعمت خدادادی این همه زمین حاصلخیز نزدیک به ۴ میلیارد متر مکعب آب که از این جا می‌گذرد همچنان در فقر و بیکاری باشیم.

وی اذعان کرد: دلیل عمده و اساسی این است که نتوانستیم همدیگر را تحمل کنیم و یکدیگر را باور داشته باشیم و همه‌ با بدبینی و فرار از یکدیگر و با باور نداشتن یکدیگر چنین نتیجه‌ای عایدمان شده است.

هاشمی‌پور گفت: بیاید به همدیگر نیکی کنیم و به همدیگر رحم کنید تا دیگران به ما رحم کنند، با یک چشم فقط خوبی‌ها را ببینیم و با چشم دیگر بدی‌های خودمان را ببینیم.

وی ابراز کرد: مشکل ما اینجاست که فقط به دنبال جمع کردن عیب‌های دیگران هستیم و به بدی‌های خودمان کاری نداریم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president