آوای جنوب

فرماندار گچساران مطرح کرد: رضایت‌ از دیدارهای چهره به چهره مسؤولان گچساران با مردم/اشتغال و تقاضای وام از بیشترین خواسته‌های مردم از فرماندار

فرماندار گچساران گفت: اشتغال و تقاضای وام از بیشترین خواسته‌های مردم این شهرستان در دیدار با مسوولان است.

فرماندار گچساران گفت: اشتغال و تقاضای وام از بیشترین خواسته‌های مردم این شهرستان در دیدار با مسوولان است.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در حاشیه ملاقات عمومی روزهای پایانی سال با اشاره به عزم مسوولان دولت برای حل مشکلات مردم و اهمیت دیدارهای رو در رو اظهار کرد: دیدار چهره به چهره با مردم موجب رضایتمندی مردم و لمس مشکلات آنها بدون واسطه خواهد شد که این کار موجب اعتماد و رضایت مردم از نظام، دولت و مسوولان می‌شود.

فرماندار گچساران ادامه داد: کمتر کاری که مسوولان می‌توانند برای مردم انجام دهند شنیدن درد دل آنهاست و همین دیدارهای رو در رو و بررسی مشکلات است که مردم به مسؤولان اطمینان پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به آموزهای دینی ما و الگو بودن مولای متقیان (ع) در تکریم مردم و ادا کردن حق‌الناس افزود: باید با نصب‌العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و همچنین در راستای اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید ملاقات‌های مردمی در اولویت کاری مسوولان قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گچساران ملاقات مردمی با مسوولان این شهرستان را خوب ارزیابی کرد و ضمن تاکید بر اهمیت ارتباط نزدیک مردم و مسوولان گفت: جلب رضایت مردم و همراهی آنان با مسوولان از بزرگترین سرمایه‌هایی است که مدیران باید توجه ویژه‌ای به این نکته داشته باشند.

رحیمی عنوان کرد: در نظام جمهوری اسلامی مدیران جدا از بدنه مردم نیستند و از بین مردم برای خدمتگذاری انتخاب شده‌اند که مسوولان باید از این فرصت به دست آمده استفاده بهینه کنند.

فرماندار گچساران با اشاره به فعالیت دستگاه‌های اجرایی در شهرستان ابراز کرد: با تعامل خوب و سازنده‌ای که در بین مسوولان و مدیران شهرستان وجود دارد شاهد رشد، پیشرفت و آبادانی بیش از پیش شهرستان بوده و این توسعه، تعامل و پیشرفت ادامه دارد.

رحیمی بیشترین مراجعات مردم را مسائل معیشتی، تقاضای وام و اشتغال بیان کرد و افزود: در این میان مسائل عامه مردم شناسایی ‏و در حد امکان و شرایط و مقررات قانونی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم از اولویت‌های کاری مجموعه فرمانداری و دیگر ادارات است که باید به طور جدی در دستور کار مسؤولان قرار گیرد.

فرماندار گچساران یادآور شد: باید به این باور برسیم که ارباب رجوع درحقیقت ولی نعمت ما هستند و تسریع در خدمت رسانی را باید به نحو احسن انجام دهیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president