آوای جنوب

لغو مرخصی مدیران شهرستان بویراحمد در ایام نوروز توسط فرماندار/مدیران در نوروز به مسافرت نمی‌روند

فرماندار بویراحمد با اعلام لغو مرخصی مدیران در ایام نوروز گفت: ضرورت دارد همه دستگاه‌ها در ایام نوروز امسال در آماده‌باش کامل باشند.

آوای جنوب به نقل از سایت فرمانداری بویراحمد جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد صبح امروز به ریاست فرماندار بویراحمد و با حضور اعضای شورای اداری عضو این ستاد در محل فرمانداری بویراحمد تشکیل شد.

سید محمدکاظم نظری در این جلسه با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات ایام نوروز و با توجه به تجربه سال‌های گذشته و خیل عظیم توریست و گردشگران در شهرستان بویراحمد بر لزوم آمادگی دستگاه‌ها جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران تاکید کرد و گفت: با ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌ها، خدمات مطلوب و شایسته‌ای به مسافران ارائه شود.

نظری در ادامه تصریح کرد: دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد تدابیر لازم را برای استقبال و جذب هر چه بیشتر گردشگر به منظور معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، جاذبه‌های گردشگری و پتانسیل‌های شهرستان داشته باشند.

وی گفت: تنظیم بازار، راه‌ها، خدمات رفاهی، امداد و نجات و ترافیک از اولویت‌های خدمات‌رسانی به مسافران باشد.

نظری خطاب به بخشداران و دهیاران گفت: ورودی شهرها و روستاهای شهرستان به محلی برای دفن زباله‌ها تبدیل شده که لازم است درسریع‌ترین زمان ممکن نسبت به جمع‌آوری و انتقال زباله‌ها اقدام کنند.

فرماندار بویراحمد سال گذشته را سالی سخت و پرکار عنوان و ابراز امیدواری کرد مدیران و مسؤولان بتوانند خدمات دولت را برای مردم تبیین کنند.

رئیس خدمات سفر شهرستان بویراحمد ضمن قدردانی از زحمات مدیران و تلاشهای شبانه‌روزی مجموعه دولت در سطح بالا و پائین گفت: مدیران باید با افتخار این خدمات را بیان کنند.

فرماندار بویراحمد گفت: سفرهای زیادی در سال ۹۵ به استان کهگیلویه وبویراحمد و شهرستان بویراحمد به عنوان مرکز استان صورت گرفت و شاید روزی تلفظ نام استان برای خیلی از مقامات مشکل بود وگاها ما را با برخی استانها اشتباه می‌گرفتند، این در حالی است که امروزه رفت و آمد و ترافیک اعضای محترم هیأت دولت در استان، شاید مسؤولان را با مشکل برنامه‌ریزی مواجه کرده باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان بویراحمد با اشاره به سفر معاون اول رئیس‌جمهور و هیأت همراه به مرکز استان گفت: امروزه هر کدام از مسؤولان عالی‌رتبه با جزئی‌ترین مشکلات استان ما آشنا و توجه آن‌ها معطوف به ماست که این خود دستاوردی عظیم است.

فرماندار بویراحمد در پایان با تاکید براینکه بالاترین مقام اجرایی دستگاه‌ها باید در جلسات حضور یابند، افزود: همزمانی برگزاری انتخابات با ایام نوروز، مسؤولیت همه ما را دو چندان کرده است، لذا امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است.

فرماندار بویراحمد با اعلام لغو مرخصی مدیران در ایام نوروز گفت: ضرورت دارد همه دستگاه‌ها در ایام نوروز امسال در آماده‌باش کامل باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president