آوای جنوب

برگزاری مراسم یادبود مرحوم محمدمراد بربره یکی از اسطوره های فوتبال جنوب در گچساران+تصاویر

مراسم یادبود بازیکن اسبق پرسپولیس تهران در گچساران برگزار شد.

ظهر امروز مراسم یادبود فوتبالیست مطرح کشورمان محمدمراد بربره در مسجد امام حسن(ع) گچساارن با حضور هیأت فوتبال شهرستان، فرماندار، مسوولان ورزش نفت و گاز و همچنین ورزش دوستان این شهرستان به میزبانی هیأت فوتبال شهرستان برگزار شد.

آوای جنوب/ علی مراد کاظم پور

در این مراسم حجت‌الاسلام درودگرنژاد با اشاره به شخصیت والای این مرحوم اظهار کرد: ورزشکاران همانند پهلوانانی هستند که نامشان همیشه جاودانه خواهد بود.

وی ادامه داد: ورزشکاران و قهرمانان ورزشی به عنوان انسانهایی هستند که همیشه نزد مردم قابل احترام هستند.

درودگرنژاد با اشاره به جمع ورزشکاران حاضر در این مراسم افزود: جوانان کشور ما همیشه از شما ورزشکاران الگو می‌گیرند و شما الگوی آنها در جامعه هستید.

در ادامه این مراسم رئیس هیأت فوتبال گچساران گفت: شهرستان گچساران به عنوان یکی از شهرهای نفتی جنوب در ایران دارای عقبه ورزشی است.

عبدالکریم قاضی‌فر تصریح کرد: افتخار آفرینان بزرگی در تاریخ ورزش گچساران افتخار آفریدند که می‌توان به جرات گفت محمدمراد بربره یکی از اسطوره‌های فوتبال کشورمان است.

وی با اشاره به شخصیت مرحوم محمدمراد بربره اذعان کرد: ایشان شخصیتی داشت که محبوبیت بسیاری بین جامعه ورزشی در جنوب کشور داشت و همواره مورد احترام و علاقه جامعه ورزشی جنوب بود.

رئیس هیأت فوتبال گچساران خاطرنشان کرد: امروز گچسارانی‌ها به خود افتخار می‌کنند که چنین مراسم باشکوهی توانستند برای وی برگزار کنند.

قاضی‌فر با اشاره به حضور باشکوه مردم در این مراسم ابراز کرد: یک بار دیگر شاهد هستیم که ورزشکاران انسان‌هایی هستند که محبوب جامعه و مردم هستند.

به گزارش آوای جنوب، مرحوم محمد مراد بربره از فوتبالیست‌های به نام بختیاری فوتبال کشورمان بود.

وی از کارمندان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بود، این اسطوره فوتبال در سال ۱۳۳۳ در محله ریل وی مسجد سلیمان چشم به جهان گشود.

مرحوم بربره در ابتدا فوتبال را از زمین‌های خاکی مسجد سلیمان آغاز کرد و با درخشش به عضویت تیم ملی جوانان درآمد و قهرمان جام بین المللی جوانان شد.

مرحوم بربره از بهترین مدافعان طول تاریخ فوتبال کشورمان و مدافعی بود که حشمت مهاجرانی علاقه فراوانی به او داشت و همیشه او را تحسین می‌کرد.

وی از بازیکنان اسبق پرسپولیس تهران و بانک ملی بود، بربره بازیکن سابق استقلال گچساران بود که مربی‌گری این تیم را نیز برعهده داشت.

رئیس هیأت فوتبال گچساران در پایان از حضور جامعه ورزشی و پیشکسوتان ورزش شهرستان که از گچساران و شهرهای جنوبی به این مراسم آمدند تقدیر و تشکر کرد.

ادامه تصاویر

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president