آوای جنوب

حسن عباسی در گچساران: عده ای به ریش من و شما می‌خندند/مشکل کشور کسانی هستند که پول حرام زیر پوستشان رفته/لیبرال‌ها مثل موریانه در دستگاه‌ها نفوذ کرده‌اند

وی ادمه داد: از ۲۵ سال پیش هر دولتی آمد لیبرالی بوده است و سوال این است در این ۲۵ سال گذشته چه کار مفیدی انجام داده‌اید.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال گفت: مشکل کشور کسانی هستند که پول حرام زیر پوستشان رفته است.

آوای جنوب/ علی مراد کاظم پور

حسن عباسی شامگاه دوشنبه در جمع مردم گچساران با عرض تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهار کرد: خوشحالم که در چنین ایامی در شهر گچساران حضور یافته‌ام.

وی ادامه داد: باید سعی کنیم پیرو این چهارده معصوم باشیم و در مسیر آنها گام برداریم زیرا مشخصه همه معصومین و انبیاء یک کلمه و آن مصلح بودن است.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به ویژگی‌های انبیاء گفت: ویژگی آنها این بود که مصلح بودند و دغدغه آنها زدودن فساد از جامعه بود و به همین خاطر یک جوان انقلابی در ابتدا مصلح است و پس از آن منُظر است و این ویژگی جوان انقلابی است.

وی به نقش جوانان انقلابی اشاره و اذعان کرد: اگر در جامعه فساد وجود دارد وظیفه جوان انقلابی این است که فساد را بزداید.

عباسی اذعان کرد: خصوصیات یک جوان انقلابی این است که جوان مومن و انقلابی چشمان تیز‌بینی دارند که می‌توانند فساد را در جامعه ببینند و در جامعه حرف برای گفتن داشته باشند و اراده داشته باشند که بتوانند کار آنجام دهند.

وی بیان کرد: یک جوان انقلابی در کنار مصلح بودن باید منُظر هم باشد چرا که انظار می‌تواند جامعه را تکان دهد و جامعه‌ای که در آن انظار وجود نداشته باشد یعنی امر به معروف و نهی از منکر در آن نیست و فساد همچون موریانه جامعه را فرا می‌گیرد.

عباسی با اشاره به مهمترین چالش‌های جوان انقلابی که با آن روبروست گفت: این چالش‌ها توسط مقام معظم رهبری تعریف شده و تحول در علوم انسانی و نظام اقتصادی مهمترین چالش‌ها است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری دغدغه فراوانی برای علوم انسانی در دانشگاه‌ها دارند و به دفعات این را در جمع اساتید تذکر داده‌اند.

عباسی افزود: چالش اصلی ما در کشور این است که جوان مومن ما از یک خانواده مومن و انقلابی وارد دانشگاهی می‌شود که دغدغه علوم انسانی را نداشته باشند.

وی تصریح کرد: وقتی که رهبری می‌فرماید مبنای علوم غرب غیر توحیدی است حال باید چه کار کرد آیا باید ایستاد و نظاره‌گر بود؟.

وی به هشدار رهبری در دیداری که با فرماندهان سپاه داشتند اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند، مردم و مسوولان باید جادوی پولی و مالی دشمن را از جادوی پولی و مالی خود خلاص کنند و آقایی و سروری دلار باید شکسته شود.

عباسی خاطرنشان کرد: امروز چالش بزرگ جوان انقلابی سروری دلار است «در همین هنگام زلزله‌ای به قدرت بیش از ۴ ریشتر ساختمان را لرزاند که حسن عباسی گفت» این زلزله‌ها نمونه کوچک پیچاندن گوش انسان‌ها است و باید از آخرالزمان ترسید.

وی ابراز کرد: امروز فسادی که رهبری به آن اشاره می‌کنند این است که آمریکا بدون پشتوانه پول چاپ و وارد بازار دنیا می‌کند، آمریکا بیش از چهل سال است که بدون پشتوانه خلق پول می‌کند و امروز آمریکا ۲۳ تریلیون دلار بدهکار است.

عباسی عنوان کرد: آمریکا همچون کودکی که بادکنکی را باد می‌کند بدون پشتوانه دلار چاپ کرده است و یک سوم بدهی جهان، بدهی آمریکا است و امروز انظار یعنی اینکه ما آقایی دلار را بشکنیم.

وی اذعان کرد: چالش اصلی ما مانند داعش و دفاع مقدس نیست بلکه جنگی است که جنگ پول‌هاست که پیچیده‌ترین جنگ دنیا است جنگ ارزی جنگی خطرناک است که اقتصاد کشورها را ویران می‌کند.

عباسی گفت: امروز باید بدانیم و هشدارهای رهبری را جدی گرفت که دلار آمریکا همچون حباب است و نمی‌توان به آن تکیه داد و این خطر را رهبری اعلام کرده‌اند هر چند مسوولان ما این هشدار را جدی نگرفته‌اند.

وی ادامه داد: برخی اساتید دانشگاه ما چنین چیزهایی را نه باور دارند و نه اعتقادی به آن دارند ولی اگر ولایت فقیه سلسله ادامه انبیاست امروز ولی فقیه ما در این خصوص حکم می‌کند که آقایی دلار را بشکنید.

رئیس اندیشکده یقین بیان کرد: مادامی که نظام مالی ما از یک سیستم غربی تبعیت می‌کند نظام مالی ایران اسلامی اصلاح نخواهد شد.

وی به شرایط موجود در جامعه کنونی اشاره کرد و گفت: جوان مومن انقلابی امروز و در چنین وضعیتی باید یک مجاهد کبیر باشد.

عباسی افزود: انظار اجتماعی یعنی اینکه مردم آگاه باشید که نظام مالی ایران نباید به غرب تکیه کند.

وی اظهار کرد: آیا به این فکر کرده‌اید چرا در دولت‌ها هر چه بودجه جدی‌تر گرفته می‌شود موفق نمی‌شوند چرا که قرآن در کشور ما ساری و جاری نشده است.

عباسی اذعان کرد: تمام مراجع ما اعلام کرده‌اند سیستم بانکی در کشور ما ربوی است ولی متاسفانه نه دولت و نه مجلس به این مسأله گوش نمی‌کنند.

وی یادآور شد: سه ماه پیش آیت‌الله جوادی آملی در هنگام تدریس هنگامی که به بحث ربا رسید بغض کرد و گریه کردند و رسانه‌هایی که در آنجا حضور داشتند آن را پوشش خبری دادند آن وقت یک آقایی واکنش نشان داد و گفت، مراجع تقلید ما تحت تاثیر القائات عوام هستند.

عباسی با اشاره به سه دهه گذشته یادآور شد: مگر فراموش کرده‌ایم سی سال پیش ما فشنگ کلاشینکف نمی‌توانستیم تولید کنیم اما ۳۰ سال بعد ما به موشک‌های روز دنیا دست پیدا کرده‌ایم.

وی ادامه داد: جوان انقلابی باید بتواند همچون حسن تهرانی‌مقدم به خدا توکل کند و دیدیم که شد و ما شهید شهریاری‌ها را داشته‌ایم و می‌توانیم آقایی دلار را بشکنیم.

عباسی گفت: ما امروز می‌توانیم آقایی و سروری دلار را بشکنیم اما تربیت یافتگان شرق و غرب مانع ما هستند چنان که امام فرمودند، ما رضاشاه را برکنار کردیم اما از دست تربیت یافتگان شرق و غرب نمی‌دانیم چه کنیم.

وی افزود: آقایی رفته است ۲۲۰ واحد در آمریکا درس خوانده است آن وقت در پاسخ به مراجع می‌گوید مراجع تقلید تحت تاثیر القائات عوام هستند و فراموش کرده است در کشوری که مردم شهید داده‌اند آمده مدیر شده و به اسم اسلام قواعد لیبرال غربی را پیاده می‌کند.

عباسی افزود: بله مشکل ما در کشور با این جانوران خبیث است که این پول‌های حرام به زیر پوستشان رفته و ما امروز با خطری به نام لیبرال‌ها روبرو هستیم.

عباسی تصریح کرد: در روزهای گذشته نیز آیت‌الله نوری همدانی در خصوص گرفتن سود دیرکرد بانک‌ها از مردم اعلام کرده‌اند که حرام است و آن قدر می‌گویم تا مجبور شوند اصلاح کنند.

وی با بیان این که امروز لیبرال‌ها مانند موریانه نفوذ کرده و به دستگاه‌های ما ورود کرده‌اند افزود: آقای دکتر در اقتصاد تو تحت تاثیر لیبرال‌ها هستی و مشاهده می‌کنیم هر روز از بانک و بورس‌ها فساد بیرون می‌زند و باید گفت نه این بانک و نه این بورس متعلق به اسلام است.

عباسی ادامه داد: اسلام یعنی تهرانی مقدم‌ها، شهریاری‌ها و قاسم سلیمانی‌ها که با دست خالی و عده‌ای جوان گمنام حادثه می‌سازند و کشور مظلوم سوریه را از چنگ داعش نجات می‌دهند.

عباسی گفت: عده‌ای پاسپورتشان در جیبشان است و همین عده در حال بستن قراردادها هستند.

وی افزود: چگونه نمی‌بینید وقتی کوچکترین موشکمان را به لبنانی‌ها و یمنی‌ها می‌دهیم چشمان عربستانی‌ها از حدقه بیرون می‎‌زند.

عباسی گفت: سوال من این است این جامعه‌ای که می‌تواند چنین جوان‌هایی داشته باشد چرا امروز باید شاهد این همه مشکلات باشیم.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در عمرشان هنوز این گونه روی زمین ننشسته و زانو نزده بودند اما دیدیم که در برابر جوانان ایرانی و در مقابل دوربین‌ها زانو زده و گریه کردند.

عباسی با بیان اینکه آقای نتانیاهو ما تا امروز ۱۱۴ روز شخمتان زده‌ایم گفت: همین پشتوانه است که رهبری ما می‌فرماید ما خودمان از اینجا تل‌آویو و حیفا را می‌زنیم.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به نقش ایران در سوریه و یمن و کمک به مظلومان ابراز کرد: دشمنان را در عراق تا پشت موصل فرستادیم اما عجیب است که نمی‌توانیم شغل ایجاد کرد.

عباسی گفت: امروز جامعه مانده است که اوباما بیاید یا ترامپ و این حق چنین ملتی نیست که این گونه زندگی کنند.

وی ادمه داد: از ۲۵ سال پیش هر دولتی آمد لیبرالی بوده است و سوال این است در این ۲۵ سال گذشته چه کار مفیدی انجام داده‌اید.

عباسی افزود: آیا می‎‌دانید از اوایل مرداد ۹۲ الی مرداد ۹۴ در بورس تهران ۱۸۰ هزار میلیارد تومان پرید؟

وی اذعان کرد: اما امشب در جمع جوانان گچساران می‌گویم و خطاب به جامعه لیبرال که ما در مقابل شما که از امنیت این مملکت استفاده می‌کنید و خودتان را به اینجا رسانده ایستادگی می‌کنیم و نخواهیم گذاشت که تو در فضای امن این مملکت سواستفاده کنی و در برابر دنیای شما خواهیم ایستاد و کوتاه نخواهیم آمد.

وی تصریح کرد: اینها لیبرال را به جای اسلام پیاده کرده‌اند در حالی که اسلام جایی است که شهادت افتخار آن است.

عباسی اظهار کرد: مسوول جمهوری اسلامی فرزندش در آمریکا درس می‌خواند و در روز ۲۲ بهمن در کنار من و تو مرگ بر آمریکا می‌گوید و به ریش من و شما می‌خندد.

وی ادامه داد: جوان انقلابی در هر جا و در هر دولتی اختلاس دید باید در مقابل آن ایستادگی کند و نگذارند کار به جایی برسد که با وقاحت بگویند این مراجع تقلید تحت تاثیر القائات عوام هستند.

عباسی گفت: توصیه آخر من این است جوان انقلابی نباید در غفلت به سر ببرد و این وظیفه بزرگ شما است که بدانید هر جا موفقیتی بوده به خاطر اسلام و رویکرد انقلابی بوده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president