آوای جنوب

هرگونه تبلیغات زودهنگام انتخابات شوراها تخلف از قانون محسوب می‌شود/شهردارها مراقب باشند

سید محمدکاظم نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج، در پاسخ به سوالی مبنی بر تبلیغات زودهنگام و دخالت برخی شهرداران به نفع برخی کاندیدای خاص اظهار کرد: هرگونه تبلیغات زودهنگام تخلف از قانون محسوب می‌شود.

آوای جنوب؛

فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه دستگاه‌های نظارتی حساس هستند و وضعیت را رصد می‌کنند، گفت: مخالف هرگونه تبلیغات زودهنگام شوراها هستیم لذا استفاده از امکانات دولتی و سازمان‌های مرتبط از جمله شهرداری‌ها و دهیاری ممنوع است.

وی در ادامه ضمن تاکید مجدد و عدم استفاده از هرگونه امکانات دولتی در تبلیغات زودهنگام اذعان کرد: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات شوراها به شهرداران و دهیاران توصیه می‌کنم از انجام پروژه‌ای که شائبه انتخاباتی دارند خودداری کنند.

این مسوول تصریح کرد: در صورتی که ضرورتی بر اجرای پروژه‌ای در این ایام باشد از طریق مناقصه رسمی و ثبت آگهی در روزنامه و با رعایت تمامی جوانب قانونی لحاظ شود تا شائبه‌ای در خصوص جهت‌گیری انتخاباتی صورت نگیرد.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: هدف ما تعطیلی پروژه‌ها نیست ولی از سوئی حساسیت موضوع ایجاب می‌کند که نهایت دقت و بی‌طرفی دستگاه‌ها لحاظ شود.

نظری در پایان تاکید کرد: امیدواریم کاندیدای شوراها از هرگونه تبلیغات زودهنگام خودداری کنند و رعایت جوانب را در نظر بگیرند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    نه بابا تبلیغات ممنوعه؟؟؟ دعوت شبا نه چی …… یواش یواش ماه و آفتاب تو آسمان با هم ………..

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president