آوای جنوب

داریوش یزدی: هواداران برای شکست نفت امیدیه آماده باشند/فدراسیون در هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال از بهترین داوران استفاده کند

سرمربی نفت گچساران در پایان خاطرنشان کرد: از همه هواداران خونگرم و با معرفت نفت گچساران که تا اینجای کار در سرما و گرما در کنار ما بوده‌اند درخواست داریم روز سه‌شنبه با تمام وجود حضور پیدا کنند چرا که ما به وجود آنها در این بازی حساس نیاز داریم.

سرمربی نفت گچساران گفت: فدراسیون در هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال از بهترین داوران استفاده کند.

آوای جنوب؛

داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران در خصوص دیدار حساس تیم نفت گچساران با نفت امیدیه اظهار کرد: در این دیدار حساس فقط برای پیروزی به میدان می‌رویم.

وی ادامه داد: وضعیت تیم نفت بسیار خوب است و تمرینات خوب با نشاط و با انگیزه را پشت سر گذاشته‌ایم.

بازیکن سابق استقلال تهران تصریح کرد: بچه‌ها از آمادگی بالایی برخوردار هستند و با تمام توان برای شکست تیم نفت امیدیه به میدان خواهیم رفت.

یزدی ابراز امیدواری کرد این دربی، بازی قشنگی شود که تماشاگران از آن لذت ببرند.

سرمربی تیم نفت اذعان کرد: با توجه به حساسیت این گروه از فدراسیون تقاضا داریم که بهترین تیم‌های داوری و ناظرین خود را برای دو دیدار حساس نفت گچساران و نفت امیدیه و همچنین فولاد و برق نوین شیراز انتخاب کند.

وی ابراز کرد: شناخت خوبی از نفت امیدیه داریم و کادر فنی آنالیزهای خوبی بر روی نقاط ضعف این تیم انجام داده است و تمریناتمان در این چند روز بر روی همین نقاط بوده است.

یزدی گفت: امیدواریم که بازیکنان نفت گچساران تاکتیک‌های لازم را در زمین اجرا کنند تا بتوانیم در روز بازی نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

سرمربی نفت گچساران ادامه داد: با کسب پیروزی در مقابل نفت امیدیه بازی از دست رفته در مقابل برق شیراز جبران می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که این روزها علی‌رغم موقعیت‌های فراوان تیم نفت در خط حمله خوب گلزنی نمی‌کند اظهار کرد: من فکر نمی‌کنم این طور باشد، شما نگاه به آمار تیم نفت بیندازید، ما در مجموع ۴۰ گل به ثمر رسانده‌ایم و تیم ما فوتبال را به خوبی بازی می‌کند.

یزدی تصریح کرد: می‌توانستیم موفق‌تر هم باشیم ولی ما در مجموع نیمی از موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل کرده‌ایم و قطعا در مسابقات آینده برنامه‌ریزی بهتری خواهیم داشت که نمایش ما بهتر از این باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به فکر جذب مهاجم جدیدی نیز هستید، گفت: نفت مهاجم‌های خوبی دارد و با اضافه شدن هادی خنیفر هم تیم بهتر خواهد شد اما اگر بازیکنی را ببینیم که تاثیرگذاری آن بهتر از بازیکن ما باشد قطعا اقدام به جذب خواهیم کرد.

یزدی ادامه داد: نفت در حال حاضر از بهترین تیم‌های لیگ است و امیدواریم که بتوانیم در دیدار روز سه‌شنبه دل هواداران را شاد کنیم.

سرمربی نفت گچساران در پایان خاطرنشان کرد: از همه هواداران خونگرم و با معرفت نفت گچساران که تا اینجای کار در سرما و گرما در کنار ما بوده‌اند درخواست داریم روز سه‌شنبه با تمام وجود حضور پیدا کنند چرا که ما به وجود آنها در این بازی حساس نیاز داریم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president