آوای جنوب

تاجگردون: قوانین کافی برای برخورد با برهم‌زنندگان سخنرانی‌ها وجوددارد اما اجرا نمی شود

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به طرح “مقابله با برهم‌زنندگان مراسم رسمی” گفت:این طرح از لحاظ ساختارحقوقی نیازمنداصلاحات است.

غلامرضا تاجگردون در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ارائه طرح “مقابله با برهم‌زنندگان مراسم رسمی” از سوی جمعی از نمایندگان، گفت:این طرح از لحاظ ساختارحقوقی به اصلاحاتی نیاز دارد، اما این موضوع که با سوال کنندگان برخورد می شود، صحت ندارد.

آوای جنوب

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با برهم زنندگان نظم جلسات سخنرانی ها باید برخورد شود، افزود:برخورد با برهم زنندگان نظم جلسات سخنرانی نیاز به قانون ندارد، چرا که سیستم قضایی در برخورد با این افراد تمکین نکرده است، فردی در یک سخنرانی در شهر قم به بالاترین مقام یک قوه مهر پرتاب کرده است و یا اجازه سخنرانی به نایب رییس مجلس نمی دهند، اما برخورد مناسبی با متعرضان صورت نگرفته است.

تاجگردون ادامه داد:قانون در این زمینه وجود دارد، اما اجرا نمی شود، حق یک شهروند یا رییس یک قوه این است که با ناقض کنندگان حقوقش برخورد شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نیروهای خودسر در کشور وجود داشته و مشخص است که از سوی چه کسانی ساماندهی می شوندو برای برخورد با آن ها قانون به اندازه کافی وجود دارد./

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president