آوای جنوب

دهقانی هم به جمع مدیران بازنشسته نفت گچساران پیوست+تصاویر

تولید نفت و گاز در خاورمیانه در سال ۱۲۸۷ خورشیدی از مسجدسلیمان سرزمینی ناشناخته در جنوب غربی ایران شروع شد و مقدمه ای شد برای شکل گیری صنعت نفت در کشورمان.

تولید نفت و گاز در خاورمیانه در سال ۱۲۸۷ خورشیدی از مسجدسلیمان سرزمینی ناشناخته در جنوب غربی ایران شروع شد و مقدمه ای شد برای شکل گیری صنعت نفت در کشورمان.

آوای جنوب؛

آبادان،گچساران،اهواز،آغاجاری شهرهایی بودند که در آن زمان خیلی زود پله های ترقی و مدرنیته شدن را طی کردند و با احداث و ایجاد تأسیسات صنعتی و تسهیلات اقامتی و رفاهی از دیگر شهرها فاصله گرفتند.

در بدو شکل گیری صنعت نفت این چشم آبی های انگلیسی بودند که مدیریت این صنعت را برعهده داشتند و ایرانی ها جز برای کارگری آنهم کارهای پرمشقت و طاقت فرسا گزینه و انتخاب دیگری نداشتند اما به تدریج این ایرانی ها بودند که با توان و تیزهوشی حساس ترین مدیریت های صنعت نفت را نیز در دست گرفتند.

بی شک خسرو دهقانی یکی از همان نفتی هایی بود که سالها عاشقانه بی نام و بی ادعا در صنعت نفت جنوب کشور خدمت کرد.

خسرو دهقانی ٨ سال به عنوان رییس اداره شیمیایی منطقه گچساران فعالیت داشت و در اسفند ٩۵ به بازنشستگی نائل شد.

اداره شیمیایی نفت و گاز گچساران دارای ٨ آزمایشگاه در منطقه گچساران است.
آزمایشگاه شیمیایی زیرمجموعه اداره شیمیایی ستاد اهواز مستقر در گچساران که کار کنترل کیفیت محصولات خروجی شرکت بهره بره برداری نفت و گاز گچساران از جمله نفت و گاز و میعانات گازی را برعهده دارد
همچنین کلیه آزمایش های مربوط به آب آشامیدنی،صنعتی، روغن، ممانعت کننده ها، اکسیژن، و انواع آزمایشات تخصصی حوزه نفت و گاز و انرژی را روزانه انجام و نتایح آن را جهت افزایش کیفیت تولید به مدیریت فنی گزارش می کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. انسان گفت:

    انشاالله موفق باشید.بدون رانت رییس بودید و خداوند پشت و پناهتان بود

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president