آوای جنوب

تاجگردون در کلنگ زنی کارخانه لاستیک:اجرای پروژه‌های گچساران و باشت جنبه انتخاباتی ندارد

غلامرضا تاجگردون عصر امروز در آیین کلنگ‌زنی دو پروژه بزرگ گچساران و باشت که با حضور مسوولان کشوری، استانی و شهرستانی در منطقه خان‌احمد برگزار شد، اظهار کرد: با اجرایی شدن پروژه‌های بزرگ در این دو شهرستان ایجاد امید در بین جوانان و مردم خواهد شد.

غلامرضا تاجگردون عصر امروز در آیین کلنگ‌زنی دو پروژه بزرگ گچساران و باشت که با حضور مسوولان کشوری، استانی و شهرستانی در منطقه خان‌احمد برگزار شد، اظهار کرد: با اجرایی شدن پروژه‌های بزرگ در این دو شهرستان ایجاد امید در بین جوانان و مردم خواهد شد.

آوای جنوب؛

وی با بیان اینکه امروز یک سال از عمر نمایندگی دور دوم من می‌گذرد، گفت: سه سال دیگر به پایان این دوره از مجلس شورای اسلامی مانده است و کلنگ‌زنی‌های این دو پروژه بزرگ هیچ ارتباطی به تبلیغات انتخاباتی من ندارد.

نماینده مردم گچساران و باشت ادامه داد: امروز خوشحالیم که به وعده خود عمل کردیم و کلنگ بزرگترین کارخانه لاستیک‌سازی سبز را در جنوب به زمین می‌زنیم.

تاجگردون افزود: با اجرای این پروژه امید در دل مردم زنده می‌شود و با احداث این کارخانه هزار نفر از جوانان این منطقه به صورت مستقیم و تعداد ۴ هزار نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

نماینده مردم گچساران و باشت اذعان کرد: اعتبار این پروژه به میزان ۷۵۰ میلیارد تومان است که به وسیله سرمایه‌گذار بومی و همکاری بانک تجارت انجام می‌شود.

تاجگردون با بیان اینکه این پروژه بزرگ در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار در شهرک صنعتی‌خان احمد احداث می‌شود، عنوان کرد: مدت اجرای این پروژه ۳۶ ماه پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با شناخت خوبی که از نصرالله خادمی به عنوان سرمایه‌گذار این شرکت داریم امیدواریم که در زمان پیش‌بینی شده کار به پایان برسد.

تاجگردون در ادامه به پروژه بزرگ دیگر حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با کلنگ‌زنی طرح انتقال و تامین آب به اراضی‌ دشت امامزاده جعفر(ع) شاهد رونق و شکوفایی کشاورزی در سطح منطقه خواهیم بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه افزود: با اجرای این پروژه سه هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی دشت امام‌زداه جعفر(ع) که قریب به یک هزار هکتار زمین‌های خان‌احمد و علی‌آباد است به زیر آبیاری نوین می‌روند.
————————————————————–
کلنگ بزرگترین کارخانه لاستیک‌سازی جنوب کشور در گچساران به زمین زده شد

با حضور مسؤولان کشوری و استانی، کلنگ بزرگترین کارخانه لاستیک‌سازی جنوب کشور در شهرستان گچساران به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، بعد از ظهر امروز با حضور عباس حاج رسولی‌ها معاون وزیر نیرو و همچنین معاون وزیر صنعت و مسوولان کشوری و استانی کلنگ احداث کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور به زمین زده شد.

غلامرضا تاجگردون در این مراسم با اشاره به کلنگ‌زنی دو پروژه آبرسانی به اراضی خان‌احمد و امام‌زاده جعفر و کلنگ‌زنی بزرگترین پروژه لاستیک سازی جنوب کشور گفت: کلنگ‌زنی این پروژه‌ها نقش مهمی در توسعه بخش‌های کشاورزی و صنعت شهرستان و استان ایجاد می‌کند.

نماینده باشت و گچساران در مجلس با بیان اینکه کلنگ‌زنی این پروژه‌ها و سایر طرح‌ها انتخاباتی نبوده و نیست، افزود: هدف ما از کلنگ‌زنی این پروژه‌ها ایجاد امید در جوانان باشت و گچساران و رفع محرومیت از چهره استان بوده و اینکه هر کاری در هر گوشه کشور بدون هماهنگی و مشارکت به نتیجه نخواهد رسید.

در ادامه سید موسی با بیان اینکه ایجاد این پروژه‌ها تحول جدی در حوزه کشاورزی و صنعتی ایجاد می‌کند، گفت: با اقدامات در دست تهیه کهگیلویه و بویراحمد از بحران کمبود زیرساخت‌ها خارج خلاص می‌شود.

خادمی تصریح کرد: ایجاد این پروژه‌ها در راستای اقتصاد مقاومتی و کاهش بیکاری نقش اساسی خواهد داشت.

نصرالله خادمی سرمایه‌گذار طرح در این آیین گفت: بزرگترین کارخانه لاستیک سازی جنوب کشور با سرمایه‌گذاری ۷۵۰ میلیارد تومانی احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح زمینه اشتغال ۸۵۰ نفر مستقیم و ۴ هزار نفر به صورت غیر مستقیم فراهم می‌شود.

خادمی تصریح کرد: این کارخانه طی ۳۵ ماه احداث می‌شود که علاوه بر رونق تولید اشتغال خوبی در دو شهرستان باشت و گچساران صورت می‌گیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president