آوای جنوب

آتاک قهرمان فوتبال نونهالان شهرستان گچساران شد+تصاویر

تیم فوتبال آتاک قهرمان نونهالان شهرستان گچساران شد.

عصر امروز از سری مسابقات لیگ نونهالان شهرستان گچساران دیدار فینال این مسابقات در ورزشگاه بشارت برگزار شد.

آوای جنوب؛

بر اساس این گزارش، آتاک گچساران به مصاف تیم نونهالان نفت و گاز گچساران رفت تا قهرمانی در این دیدار مشخص شود.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان گچساران در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: فینال و رده‌بندی فوتبال نونهالان لیگ شهرستان گچساران برگزار شد و تیم آتاک به مقام قهرمانی رسید.

وی گفت: تیم‌های نفت و گاز و توان گستر و ماهان به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

این مسؤول ادامه داد: در بازی رد‌ه‌بندی بازی ماهان و توان گستر در وقت قانونی مساوی شد که در ضربات پنالتی توان گستر با نتیجه ۷بر ۶ ماهان را شکست داد و به مقام سوم مسابقات دست یافت.

وی گفت: در نهایت در فینال مسابقات تیم آتاک با نتیجه ۴ بر ۲ بر تیم نفت و گاز غلبه کرد و قهرمان شد.

قاضی‌فر خاطرنشان کرد: در پایان جا دارد از رئیس اداره ورزش و جوانان و همکاران گچساارن و همکاران خودم در کمیته‌های اجرایی و روابط عمومی و کمیته داوران هیأت فوتبال شهرستان و مسعود شمس نایب رئیس هیأت داوران و از اصحاب رسانه و سایت‌های محلی که در برگزاری منظم مسابقات همکاری خوبی داشتند کمال سپاس و تشکر را داشته باشم.

در ادامه سعید رحمانی رئیس باشگاه آتاک گچساران به خبرنگار ما گفت: سه سال است باشگاه آتاک تاسیس شده و در حال حاضر دو قهرمانی در رده نوجوانان و نونهالان گچساران و نایب قهرمانی امیدهای استان و حضور در سوپر لیگ بزرگسالان استان و نماینده کنونی استان در مسابقات امیدهای کشور را نیز در کارنامه خود دارد.

وی ادامه داد: امروز نونهالان شهرستان گچساران نشان دادند که با سرمایه‌گذاری روی آنها می‌توان آینده فوتبال این شهر را تضمین کرد.

رحمانی خاطرنشان کرد: تیم آتاک یک باشگاه خصوصی است که توانسته در سه سال گذشته با سرمایه‌گذاری بر روی فرزندان همین شهر امروز نتیجه کار و تلاش خود را مشاهده کنند.

وی افزود: در میان این بازیکنان نفرات بسیار خوبی وجود دارد که در آینده فوتبال شهرستان می‌توانند به فوتبال ما کمک کنند. فوتبال گچساران در گذشته شاهد دوران اوج و کشف استعدادهای زیادی بود که متاسفانه به دلایل مختلف رو به کم فروغی گذاشت و اکنون در خارج از محدوده ورزش نفت و گاز گچساران،باشگاه ورزشی آتاک با مدیریت سعید رحمانی اصل توانست با کشف استعداد های بومی در رده های مختلف سنی در پیشبرد فوتبال شهرستان گچساران گام های باارزشی بردارد و امید است مسئولان شهرستانی بیشتر به این باشگاه توجه نشان دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. حسن گفت:

    خسته تباشی به جناب رحمانی

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president